פרק 4

14.8K 721 101
                                    

השיעור הלך יחסית מהר לעומת שאר השיעורים שבו המורה חופרת על נפוליאון, נו באמת! אם אני ארצה לדעת עליו הכל אני אפתח ויקיפידה ובכלל למה אנחנו לומדים עליו? הוא רק הנהיג את המהפכה הצרפתית לא משהו גדול, כאילו מסכן הבן אדם הוא הציל את צרפת ואיך הם גומלים לו?! קוראים לו בשם של עוגה! וואו אני עצבנית! אוף הכל בגלל בן אדם אחד שכל כך הולך להצטער על זה! קמתי ממקומי כשהצלצול נשמע ברחבי בית הספר,

"עמודים, 34-35 לעשות בבית ולהגיש למחר!"המורה הכריזה בקול ואני בספק אם מישהו שמע אותה, ברגע שיש צלצול הכיתה נהפכת לג'ונגל תרתי משמע! מתחילים לדבר ולחפור על דברים שבכלל לא אמורים להיות נושא לשיחה!

"את באה?"נינה שאלה אותי והנהנתי, התקדמנו שתינו לקפיטריה בזמן שאני מנסה להרגיע אותה, היא לחוצה, הנקמה שלנו בגרג עומדת להתקיים והיא פוחדת שמשהו ישתבש ויהרוס הכל,התקדמנו בתור עם המגשים בידינו מחכות שהתור יתקדם, יש אינפור תלמידים בקפיטריה בהפסקה שלפעמים אין לנו מקום לשבת אז אנחנו יושבות בחוץ, דלת הקפיטריה נפתחה וכולם הסיטו את מבטם לכיוונם, כמובן, המקובלים...
שון נכנס ראשון כלצידו סטייסי, סטייסי היא ה"חברה" שלו, נו באמת! כולם יודעים שהיא בוגדת בו והיא בה, אבל היא יוצאת איתו כי הוא קפטן נבחרת הפוטבול והוא יוצא איתה כי היא הנערה הכי יפה בבית הספר,ג'ורדן היה מצידו השני עם שתי בנות שנדבקו אליו, בגלל שהוא רווק ולא "תפוס" כמו שון אז הוא נחשב לבחור הכי פופולארי בקרב הבנות,טום וגרג ממש מאחוריהם, ראו שגרג חופר על נושאים שטום כבר מיואש לענות עליהם, הם התקדמו לתןר ופשוט התחילו לעקוף תלמידים! הם הגיעו לתחילת התור וקנו את האוכל שחפמו בו והתיישבו במקום הי טוב בקפיטריה,שולחן עגול עם מלא כיסאות מסביב ממש בקצה הקפיטריה ליד החלון שמשקיף מעט שמש, סוף סוף הגעתי לתחילצ התור וגיליתי ששון לקח אצ הג'לי האחרון שנשאר! ואני נתקכצי עם איזה מתכון חדש לעוגה שהשפית מירנדה החליטה להכין, עם כמה שאני מכבדצ אותה היא לא טובה במתכונים חדשים בייחוד לא בכאלה שהיא ממציאה בעצמה,סירבתי בנימוס מנסה כמה שיותר לא לפגוע בה, היא הבן אדם הכי נחמד פה,הסתובבתי מקווה למצוא שולחן פנוי או רק מקומות, אבל כלום,נאדה! הרנצי את מבטי בשביל לפגוש את מבטו של שון,הבטנו אחד בשני בשנאה, הוא שונא אותי בדיוק עפכמו שאני שונאת אותו! או אין לך מושג כמה את הולך לשנוא אותי אחרי הנקמה הקטנה שאני אעשה לך ולחברים שלך!

"בואי, נשב בחוץ בדשא, מתאים לי קצת דשא" נינה אמרה כשהבחינה במבטים שלי ושל שון, והיא צודקת אני חייבת לנשום אוויר ולשבת על דשא נקי וצח, יצאנו לבחוץ והתיישבנו בפינה נחמדה, ממש מתחת לעץ אלון,דיברנו וצחקנו תמיד אנחנו צוחקות אני אפילו לא יודעת למה, זה נהיה שגרה לצחוק ואני אוהבת את השגרה הזאת,לפתע הרגשתי נוזל על לחיי, הבטתי למעלה וראיתי שעננים התחילו לכסות את השמש החמימה וטיםות החלו לרדת, בכל מקרה אר הייתע שמחה להרגיש את הגשם ולהנות ממים נקיים אבל בינתיים אני עסוקה בלדאוג שהאוכל שלי לא יהיה סחוט במים, נכנסנו במהירות לבית הספר ספוגות מים וזרקתי את חצי הסנדוויץ' לפח, אין לי למה לאכול אותו הוא כבר כולו מים,לפתע מישהו נתקל בנינה, שהרמתי את ראשי ראיתי שזה טום, הוא ביקש סליחה בנימוס והלך ופו ידעתי! זה יהיה די קל להפיל אותו! פשוט צריך לגרום לו ולנינה להיתקע אחד בשני כמה פעמים ואז לגרום להם להתחיל לדבר!

"קדימה את באה הם עדיין בקפיטריה וגרג עומד לזרוק את תכולת המגש שלו"אמרתי לחוצה ונכנסנו במהירות לקפיטריה, אני היילי אחראית על לצלם את זה ולעלות ליוטיוב בזמן שנינה גורמת חו ליפול, כמו שאני מכירה את גרג הוא חולה בנות, הוא מסוגל להשתגע אם בת קורצת לו,עמדתי בפינת הקפיטריה אך עדיין בתצפית טובה והוצאתי את טלפוני, גרג התקדם לכיוון הפח ונינה התקדמה לכיוונו ונתקלה בו "בטעות", היא שלחה לו חיוך פלטטרני בזמן שהוא חייך כמו סתום בחזקה,היא אחזה לו בכתף וביקשה סליחה בביישנות, הוא המשיך לחייך כמו מפגר והיא הסצובבה הולכת, הוא החל ללכת בצעדים אחרוה לא מסוגל להסיט מבט מגבה, העפתי כיסא לשביל שעשה והוא נפל לאחור על הכיסא, צחקתי כמו שלא צחקתי בחיים, זה נראה כאילו הוא ניסה לעשות סלטה אחורית על הכיסא, הצילום יצא מושלם והעליתי אותו ליוטיוב ולאתר של בית הספר, לא עבר אפילו דקה והסרטון הופץ בין כולם שלא לדבר על הריכולים שעברו בין כולם אפילו המורים! גרג נהפך לבדיחה של בית הספר! יום שלם הוא לא יכל ללכת במסדרון מבלי שכמה תלמידים יצחקו עליו, וכמובן, איל אני אוכל לשכוח את המנהל החביב שהשאיר אותי בריתוק? אל תדאג אדוני המנהל גם אתה תקבל נקמה!

נראה לכן שאני אנקום רק בהם? גם המנהל צריך לקבל נקמה לא?;-)
אנשים אני חולה מתה ועדיין העלתי פרק אז בבקשה מכן תשמחו אותי ותדרגו ותגיבו זה באמת חשוב לי ואם אתן רוצות אתן יכולות להציע דברים ואני אשתדל להכניס את זה בסיפור,
אז אוהבת אתכן תגיבו ותדרגו!!<3<3<3

The Bet-hebrewWhere stories live. Discover now