Амьд гэдэг нь л чухал

114 8 14
                                    

ААААААА!!!

Newt: Donna!!! Donna!!

Би ухас хийн босоод: С-сая..

Newt: Чшшш... Чи хар дарсан ойлгосон биз?

Миний нулимс өөрийн эрхгүй урсаж: Minho, Alby 2-г үхэж байна гэж зүүдэлсэн. Г-гэхдээ тэнд нэг цагаан даашинзтай эмэгтэй байсан... Би би тэднийг алдмааргүй байна.

Newt: Чшш. Зүгээр л зүүд гээд тэвэрлээ.

-Minho, Alby 2 Оньс руу орох гэж байгаа.

Би түүнээс салан: Ю-юу???? Яагаад???

Newt: Ben-г хайна.

Би: Үгүй ээ. Тэд болохгүй!!!

Би шууд гүйн тэд нар дээр очлоо.  Тэд орох бэлтгэлээ ханган, төв байранд зогсож байв.

Би хаалга саван ороод: Та хоёр оньс руу орж болохгүй!!

Alby над руу гайхан дөхөж ирээд: Юу болсон юм?

Би: Би муу зөн мэдэрсэн...

Newt: Хар дарсан зүүд хэмээн засаж хэлэв.

Би түүн рүү хараад, буцаж Alby руу харлаа: Та хоёр орж болохгүй! Хэрвээ ормоор байвал би хамт орно.

Newt: Хүлээгээрэй? Юу?

Би түүн рүү хараад: Тиймээ. Би хамт орно! Заавал хэмээн итгэл төгс Minho, Alby 2луу харлаа.

Alby: Хэрэггүй л болов уу!

Би: Би өмнө нь орж байсан. Та нараас нууцаар..

Alby: Юу? Хэзээ?

Би: Одоо наадах чинь хамаагүй! Та хоёр орвол үхэх болно. Би хамт орно!

Newt намайг татан өөрлүүгээ харуулаад: Чи орж болохгүй! Дахиад гэмтвэл яах вэ? Өдрийн цагаар грийвэр гарж ирвэл яах уу?

Би: Энэ бол миний сонголт! Чи шийдэх албагүй шүү дээ?

Newt: Тэгвэл би чиний шийдвэрийг зөвшөөрөхгүй!

Би: Сонс, Newt! Миний сонголтыг хүндэтгэх хэрэгтэй! Учир нь чи өөрөө миний сонголт..

Newt: Чи ч бас миний сонголт... Тэхээр...

Би түүний үгийг таслан: Би явах болно! Чиний юу гэх хамаагүй! Би энэ новшийн газарт дахиад найзуудыгаа алдахгүй! Сонс! Би зүгээр байна. Тиймээс *Minho руу харах* би юу бэлдэх вэ?

Minho над руу хэсэг харж, харж: За яахав зүгээр л чи аюулгүй байхад болно!

Би: Заза.




Newt миний мөрнөөс барин: Битгий гэмтээрэй! Ирээд сар болоод 2 удаа гэмтсэн шүү! Май *хутга өгөх* Өөрийгөө хамгаалаарай! Х-хэрвээ... Тэр үгээ гүйцээлгүй намайг тэвэрлээ.

My guardian angel /TMR-Newt/Место, где живут истории. Откройте их для себя