Үргэлж хамтдаа.

105 9 8
                                    

Түжигнэх чимээнээр нүдээ онийлгон хартал урдаас Newt гүйж ирж байгаа нь харагдав. Нүдээ нухлан хартал Newt:Мангар охин!! гэж байгаа нь сонсогдон, намайг өргөн явж байлаа.

Би эмнэлэгийн хэсэгт ирээд, орон дээр тавьтал нуруу өвдөн, шүдээ зуулаа.

Newt: Юу чинь өвдөж байна? гэж санаа зовсон маягтай хэллээ.

Би: Alby??

-Тэрнийг авчирж байгаа. Чи өрөө зүгээр үү?

-Миний нуруу.. Гар.. Мэдэхгүй ээ бүх газар хүндүүртэй байна.

Jeff: Хавирга нь хугарсан бололтой. Тэнд юу хийсэн болохоороо.. Хөөөх!! Ямар аймар юм бэ? Маш том хөхөрчихөж. Наад нуруу чинь бараг тэр чигээрээ хөхөрсөн байна шдээ!

Newt над руу зэмлэнгүй харж: Хэлээгүй юу!! Чамайг ийм их бэртдэг болохоор л би чамайг ийм зүйлд оролцуулдаггүй юм!! Чи бусдын төлөө гээд өөрийгөө боддоггүй! Өөрийгөө биш гэхэд ядаж намайг бодооч! Чамайг харсаар байтал оньсыг хаагдахыг харах.. Надад *зүрхэн дээрээ гараа тавих* үхсэнтэй адил байсан.

-Уучлаарай. Үнэхээр их.

Тэр намайг зөөлхөн үнслээ. Гэтэл хажууд Jeff хоолойгоо засан: Би энд байсаар л байгаа шүү. Түүний нурууг бас гарыг боох хэрэгтэй байна.

Newt надаас холдон гараад явлаа.

-Чи гүйгээд хэрэггүй байх шүү. Нэг хавирга чинь хугарсан, гар чинь мултарчихсан байна. Оньсонд юу болсон юм? хэмээн Jeff миний нурууг боонгоо асуулаа.

-грийвэртэй тулалдсан. Тэгээд би ороонго дамжин авчирч байгаад урд байсан хана руу үсэрчихсэн. Тэгээд л цохигдоод ийм болсон байх...
Аа бас грийвэр намайг аваад шидсэн. Тэр үед бас ийм болсон байх.

-Зоригтой юм даа чи. Зоригтой байж болох ч өөрийнхөө биед санаа тавь залуу хадагтай. Тэгэхгүй бол *үүд рүү заах* Newt амиа хорлоход бэлэн байсан. Оньсны үүдэнд нээтэл нь суусан гээд боддоо. Чи ийм хүнийг дахиж зовоох хэрэггүй л байх. Тиймээс биеэ бод.

Би үүнийг сонсоод үнэхээр хүндээр туслаа. Тэр надаас болоод унтаагүй юм байна шүү дээ.

Jeff биег минь боочихоод гараад явлаа. Удалгүй хажууд Alby-г оруулж ирлээ.

Араас нь Jeff орж ирлээ.

-Тэр зүгээр үү? Хатгуулсан гэсэн. Яах уу? Би асуулаа.

-Нөгөө цэнхэр тариа ганц үлдсэн тэрийг л хэрэглэнэ байх даа.

My guardian angel /TMR-Newt/Место, где живут истории. Откройте их для себя