Миний буруу

115 9 9
                                    

Шар үсээ дээш шууж боосон эмэгтэй: Donna! Чи надтай цуг энэхүү туршилтыг эхлүүлэхдээ бэлэн үү?

Би: Бэлэн байна.

Эмэгтэй: За тэгвэл чи надаа байнга шинэлэг санаа авчираарай. Би тэднийг сайн халамжлах болно *инээх*
•••

Би: Даргаа!! Энэ туршилтыг би эсэргүүцэж байна!!

Эмэгтэй: Яасан? Newt-г явуулна гэсэн чинь эсэргүүцэж байгаа юм уу? Чи ч удахгүй араас нь явах болно!

Би: Ийм зүйл байж болохгүй! Түүнийг оронд нь үлдээгээд би явья! Бас миний ах дүү хоёрыг битгий явуулаарай!!

Эмэгтэй: Тэрийг би шийдэх болно!
•••

Би: Намайг уучлаарай!! *уйлах*

Newt: зүгээр дээ хонгор минь!! Би чиний төлөө бүхнийг хийнэ! Надад тэр оньс ямар байх нь хамаагүй!! Би чамайг байнга дурсах болно..

Би: Чи намайг санахгүй!

Newt: Яагаад?

Би: Би тийшээ явуулсан, явуулах хүмүүсийх нь ой санамжийг устгах төсөл өгсөн. Харин одоо би тэнэг зүйл хийснээ мэдэж байна.

Newt: Тэр надад хамаагүй ээ!! Би туршилтанд орсон ч, чамайг санахгүй байсан ч.. Би заавал амьд байх болно!

Түүний араас 2 залуу ирэн сугадаад аваад явлаа.

Би: ТҮҮНИЙГ ТАВЬ! ГУЙЯ! НАМАЙГ АВААД ЯВЧИХ!

Залуу: Тавь хэмээн түүнийг нэг өрөө лүү аваад орлоо.

Би цочин сэрлээ. Бурхан минь.. Саяных зүүд байсан уу? Эсвэл бодит зүйл байсан уу?

Би нүүрэндээ хүртэл дух маань хөлөрчихсөн, хөлс урсаж байлаа. Босох гэтэл яг цээж, гэдэс хооронд маш их өвдөлт мэдрэгдэн, яах аргагүй буцан хэвтлээ. Доошоо арай гэж хартал Chuck унтаж байв. Хажуу тийш хартал бас Alby унтаж байв. Би Chuck-г сэрээвэл над руу харж харж байснаа амаа ангайлган: Та амьд байна!!!

Тэр бусдыгаа дуудахаар гараад явлаа.

Vivian: Муу мангар охин!!! Биднийг биш юмаа гэхэд ядаж Newt-г бодсонгүй юу?

Alice: Эргүү охин!!! Чи Newt-г бас биднийг зовоохоор шийдсэн байхаа!!

Би: У-уучлаарай залуусаа! Бас энэ гээд би Alby-г заав. Бүгдийх нь царай барайгаад ирлээ.

Thomas: Чамайг оньс руу ороход нэг грийвэр ирээд хатгачихаад чам руу гүйсэн. Тэгээд л та хоёр 6 хоног сэрээгүй. Энэ хугацаанд олон зүйл болж өнгөрсөн. Чи яг хатгуулсан хүн шиг... Нүд чинь улаан болж, биений чинь судасууд цэнхэр хөх болчихсон. Тэгээд чи тийчлээд... Та нарыг ална гээд орилоод байсан. Аз болж Teresa-тай цуг ирсэн тариагаар та хоёрын амийг аварсан.

My guardian angel /TMR-Newt/Место, где живут истории. Откройте их для себя