Нэр

171 10 7
                                    

Alby: Чи одоо хүртэл нэрээ санахгүй байна уу?

Би: тиймээ. Эсвэл би нэргүй юм болов уу?

Newt: Чи ирээд 2 хоног боллоо. Одоо хүртэл нэрээ санахгүй байна гэдэг асуудал байгаа юм биш үү?

Би: Би яг нэргүй болж таарлаа. Гэхдээ надад өнөөдр санах юм шиг мэдрэмж төрөөд байх юм *хөнгөн инээх*

Alby: Тиймээ итгэлээ битгий алдаарай. *чанга хэлэх* За залуусаа!! Ажилаа хийцгээе! Minho өнөөдөр оньсонд яасан....  Хэмээн Minho-той ярьсаар цааш явлаа. Харин би Newt-тэй үлдлээ.

Би: Нэг юм асуучих уу?

Newt: За?? Гээд над руу харав.

Би: Би оньс тайлагч болмоор байна.

Newt: Санах ч хэрэггүй гээд ширүүхэн хэлээд босоод явчихав. Яагаад уурлаад байгааг нь ойлгоогүй ч нээх их бодсонгүй. Хэсэг сууж байтал хажууд Chuck ирж суулаа.

Би: Чи их ажил хийх юмаа *инээх*

Chuck: Таныг нэрээ санахгүй байгаад харамсалтай байна.

Би: Зүгээр дээ. Сүүлдээ бүүр "Хэнээ" гэдэг нэрэнд дасаж байх шиг байна.

Chuck: Хэрвээ та нэрээ санавал надад хамгийн эхэнд хэлээрэй эгчээ за *инээх*

Би түүний хацрыг зөөлхөн чимхээд: дуртайяа! Харин чи надаа гоё юм өгөөрэй.

Chuck: Тэгнээ. Үнэхээр гоё юм өгнө. Гэхдээ танд таалагдах эсэхийг мэдэхгүй ч гээд инээмхийлэв.

Би түүний урмыг хугалахгүйн тулд: Чиний өгсөн бүхэн надад хамгийн гоё нь байх болно за

Chuck: Баярлалаа эгчээ. Ингээд бид хоёр ойр зуурын зүйл ярилаа. Энд ирээд хамгийн эхэнд сэтгэлээсээ ярилцсан хүн бол Chuck. Би түүнийг их өрөвддөг. Нэг удаа надад "би эцэг эхээ харахыг их хүсдэг" гэж хэлж байсан. Тэр нь миний сэтгэлийг их өвтгөж билээ. Манайх дундаас хамгийн бага нь мөртлөө томчуудаасаа дутхааргүй ухаантай жаал. Би хүртэл түүний ухаантай байдлыг биширсэн шүү. Ийм хөөрхөн хүүг яагаад ийм газарт авчирсан юм бол? Авчирсан хүмүүс нь ямар арчаагүй хүмүүс вэ? Хэрвээ би тэд нартай уулзвал болгож өгөх болно!!

Би бусад дээрээ очин, Gally-тай хамт мод хөрөөдөхөд тусаллаа. Би Gally-тай мод хөрөөдөнгөө яриа өдөхийг хичээлээ.

Би: Чи их ширүүн юм *жуумалзах*

Gally: Чамд хамаагүй баймаар юм.

Би: Чи энд ирээд хэр удсан бэ?

Gally: Чамаас л удсан байх шүү.

My guardian angel /TMR-Newt/Место, где живут истории. Откройте их для себя