Нэг хүн ирэхэд нөгөө нэг нь явдаг

105 11 10
                                    

Хэдэн хоног биеэ минь өвдөж байна гэсэн нэрийдлээр орноосоо ч боссонгүй. Энэ хугацаандаа бүх зүйлсээ бодож үзлээ. Би яагаад энэ туршилтанд орсон? Одоо миний ах дүү хоёр хаана байгаа гээд л... Гэвч би ахынхаа царайг санахгүй байна. Хэрвээ санавал... Бид нэг газар, яг хажууд минь ч байж магадгүй юм.

Newt: бие чинь зүгээр үү? Өвдөж байгаа зүйл байна уу? Би хоол авчирлаа. Уг нь Chuck өгөх гэхээр нь би замд нь аваад ирлээлдээ *инээх*

Би: Өлсөхгүй байнаа. Гэвч үүнийг худлаа гэсэн шиг гэдэс минь хоржигнон дуугарав.

Ичмээр юмаа

Newt инээгээд: Худалч байхнээ. Май хоол идээ.

Би хоолноос нь амсвал үнэхээр гоё амттай байлаа. Гэхдээ түүнийг харах болгонд бид өмнө нь хосууд байсан бас би грийвэр лүү гүйх үедээ түүнд хайртай гээд үнсчихсэн бас дараа нь..... Аххх үнэхээр их ичиж байна!!! Би ямар бодлогогүй юм бэ!!

Newt: Хоёулаа албан ёсоор хосууд болцгоох уу? *над руу харах*

Би хооллохоо зогсоон: бид өмнө нь.... Хосууд байсан юм шиг байна.

Newt: Тийм үү?? *инээх* Тийм байхаа. Анх ирэхэд нэг л хоосон мэдрэмж төрөөд байсан. Чамайг ирэхэд тэр мэдрэмж алга болчихсон. Ийм л учиртай байж шүү дээ гээд намайг тэврэв.

Уг нь би саяны *хосууд байсан* гэснийг сонсоод их л гайхаж, хэсэг чимээгүй сууж байгаад гарах байх гэсэн чинь.... Тэр үнэхээр тааварлашгүй юм!!

Би: Чи гайхахгүй байна уу?

Newt: Үгүй ээ. Харин ч сайн болж. Би үнэхээр их баяртай байна. Donna!

Би чимээгүй үргэлжлүүлэн хооллоо. Тэр их л инээд алдан, над руу харна.

Тэрний харц нь намайг дотроос шатааж байх шиг байна.

Newt: Хацар чинь улайгаад байна.

Би: Ю-юугаа яриад байгаан!? Х-хэн улайсын?

Newt үс арзайлган: Хөөрхөн байна. Хөөрхөн байна. Заза би гарлаа. Араас гараад ирнэ биз дээ? гээд духан дээр үнсээд гарлаа.

Үнэхээр их сандарч байна!





Winston: Манай Donna эргээд ирлээ.

Би: За больдоо *инээх* би юу хийх вэ?

Alice: Алив ирээд хамт ногоо арилга. Ёохх би энэ муу хоёроос болж зовж байна гээд Vivian, Teresa 2 руу муухай харахад хоёулаа зэрэг хэлээ гарган, гар гараа зохилцов.

My guardian angel /TMR-Newt/Место, где живут истории. Откройте их для себя