Lucas Aklımı Karıştırıyorsun

350 94 24
                                    

MEDYADAKİ CARL STEVART

Lucas daki farklılık istem dışıda olsa beni ona çekiyordu bakışları gözleri ve en önemlisi de gülüşü... Gözlerimi ondan alamayışımın tek sebebi çok yakışıklı olması degildi. Başka şeylerde vardı onda. Tek tek yüzünün her ayrıntısını incelerken buldum kendimi ben bile onu inceledigimin farkına varmamıştım taki Lucas gözlerini gözlerime dikip bana bakana kadar..

- bi sorun mu var Marissa ?

- a aferedersin sadece dalmışım

Diyebildim. Afallamıştım birden.
-sorun değil .

dedi Lucas ve bi iki dakika geçmeden zil çaldı. Ohh kurtulmuştum bu saçma durumdan. Ayağa kalktim ve Lucas çıkmam için bana müsade etti. Tam sınıftan çıkacakken birden Sarah gelip koluma girdi.

- yeni çocuklar taş bütün kızların ve bende dahil dibi düştü

dedi kahkaha atarak

-ahh Sarah bundan banane deyip Lucas ve Carl ilgimi çekmemiş gibi davrandim.

-Carl ı bilmem ama Lucas senden hoşlandı bence o kadar boş yer varken benden müsade isteyip yerime yanı senin yanına oturdu

-s sacmalama Sarah diye tersledim onu. Ama hakliydi neden onca boş yer varken benim yanıma oturmak istediğini bende merak etmiştim.

...

Öğle arasından sonra tekrar derse girdik. Lucas yine yanıma oturdu. Onunla sohbet etmek istiyordum ama ne soracagimi bilmiyordum. O anda Lucas

-buralı misin yoksa sende bizim gibi göçebe misin diye sordu

Doğa üstü şeylere inansam kesin bu çocuk aklımı okuyor dicem.

- ben burada doğdum ama annem ve babam ingiltereli

-ıımm İngiltere çok güzel bi yer umarım bigün birlikte gezme fırsatı buluruz.

- umarım. Demekle yetindim Lucas konuşurken dudaklarını izliyordum o kibar konuşması kırmızıya yakın dudakları soğuk sert duran yanakları muhteşem gözleri vardi. Ahh be oluyor bana neden ona bu kadar yakın hissediyordum kendimi. Aşık olma düşüncesi çok ürkütücü geliyordu bana çünkü bugüne kadar hiç kimseyle çıkmadım ve aşık olmadım . Ama sanırım bu yakında değişecekti.

...

Ders bitmişti sınıftan çıkmadan Lucas ve Carl yanıma geldi Lucas
-Seni evine birakmama izin verir misin tatlı bayan deyip o muhteşem gülüşüyle gözlerimin içine baktı. Nedenini bilmiyorum ama onu reddedemedim.

-peki olur . deyip gülümsedim

-merhaba Marissa ben Carl seninle tanıştığıma çok memnun oldum

-bende Carl

- ben Marissa yı evine bırakacağım sen eve git Carl birazdan gelirim

- tamam kuzen deyip birbirlerine imalı imalı baktılar .

- hadi gidelim dedi Lucas ve arabaya doğru ilerledik. Arabasını görünce vaavv dememek için kendimi zor tuttum. Sanırım durumlara baya iyiydi. Lucas centilmenliginden ödün vermeyerek arabanın kapısı acti. Koltuğa oturduktan sonra Lucas kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti. Eve doğru ilerlemeye başladık.

- biraz kendinden bahsetsene Marissa

- peki deyip bir kaç dakika düşündükten sonra söze başladım

- kitap okumayı seven biriyim aslında pek öyle becerilerim yok . sıradan biriyim işte deyip gülümsedim.

- bence sıradan degilsin. Sadece özel olduğunun farkında degilsin ve yakında bunu anlayacaksın .

Dedi. Bu biraz tuhaftı ne demek istediğini anlamamıştım.

- Nasıl yani ? Diye sordum

- zamanı gelince ögrenirsin.

deyip derin düşüncelere daldı eve varmıştık ahh her zaman evinin okula yakın olması benim için bi avantaj diye düşünüyordum ama. Şimdi hicde öyle düşünmüyorum .

Lucas arabadan inip kapımı acti. Bu gerçekten çok hoş bi davranıştı arabadan indim ve

- bıraktığın için tesekkur ederim
- benim için bir zevkti yarın görüşürüz.

deyip o tatlı gülüşünü sergiledi.

- görüşürüz

Deyip kapıyı açtım ve Lucas ın arabasına binip gidişini izledikten sonra eve girdim ve karışımdaki manzarayla şok oldum ...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ... Sevgiler ...

Black Vampir ( Sonsuzluk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin