Medyadaki Benjamin
Ağacın yanına gittiğimde hiç kimsenin olmadığını gördüm. arkamı dönmem le tuhaf gorunen biriyle burun buruna geldik. O kadar korkmuştum ki ne hareket edebildim nede bagirabildim donup kaldım. Bir kaç saniye sonra karışımdaki kisi nın bana vurmasıyla sırtımı ağaca çarparak yere düştüm. Daha ne olduğunu anlamadan karışımdaki kişi beni yakamdan tutup havaya kaldırdı ve tekrar yere fırlattı. Bağıracak gücüm kalmamıştı. Emekleyerek eve doğru kaçmaya çalıştım bu sefer ayagimdan yakalayıp uzun tırnaklı elini bana vurmak icin suratıma doğru hareket ettirirken ben korkudan gözlerimi yumdum bilincimi kaybetmek üzereydim . Bi kaç saniye sonra bana saldıran kişinin üzerimden kalktığını anladim. Ve bulanık bi şekilde Lucas ve Carl ın o kişiyle dövüştüğünü gördüm. Biraz gectikten sonra bana saldıran kişi onların elinden kaçıp gitti. Lucas Carl a bağırmaya basladi.
- Sana ben beslenene kadar Marissa yı izle onu koru demedim mi Carl
- ben ben özür dilerim sadece bi anlığına yanliz bırakmıştım nerden bilecektim saldırıya uğrayacağını Lucas
- eğer Marissa ya bisey olursa neler olacağının farkında değil misin soyumuzun yok edilmesiyle karşı karşıyayız böyle bir durumda hataya yer yok
- özür dilerim Lucas
Lucas ve Carl yanıma koşup benimle ilgilenmeye başladılar
- Marissa iyi misin
- lütfen cevap ver
Lucas ın sesini duyuyordum
ama cevap verecek gücüm yoktu . Gözlerimi yumdum ve kendimi karanlığa bıraktım...
Lucas dan
Carl ın Marissa yı yanlız bıraktığına hala inanamiyorum. Benjamin ın onu öldürmek istediğini bilmesine rağmen nasıl böyle bir hata yapar. Kimse fark etmeden Marissa yı odasına çıkardık ve onu yatağına yatirdik . Yaralarını sardim ve uyanmasını beklemekten başka yapacak bir şeyim kalmamıştı ..
- Sen gidip Zarfina ya haber ver. Marissa yı yarın gece getirecegimizi söyle Carl
- peki ama Marissa yı nasıl ikna edicez buna ?
- bilmiyorum ama onu ikna etmek zorundayız Benjamin onun yerini öğrendi artık rahat durmayacak ilk fırsatta onu öldürecek onu buradan götürmek zorundayız .
- tmm Lucas
Deyip gitti. Bende Marissa nın baş ucuna oturup uyanmasını bekledim ona tüm bu olanları nasıl aciklayacagimi düşünüyorum .
...
Marissa dan
Gözlerimi hafifçe araladim. Lucas baş ucumda oturuyor ve saclarimi oksuyordu. Uyandığımı görünce heyecanla
- Marissa nasıl hissediyorsun iyi misin ?
- her yerim agriyor
deyip dogrulmaya çalıştım ama canım çok aciyordu ve yerimden kıbırdayamadim.
- bana saldıran o tuhaf şey neydi kimdi o Lucas ?
Bu sorunun ardından Lucas biraz tedirgin bir şekilde
- bütün bunları sana anlatacam Marissa ama önce biraz kendine gelmelisin .
Deyip biraz zaman kazanmaya calisti.
- Lucas siz gelmeseydiniz o beni öldürecekti . Carl la tartismanizi duydum neden beni izliyordunuz ve neden kimden koruyorsunuz beni ?
- Tamam Marissa sana herşeyi anlatacam
Deyip pes etmiş bi şekilde anlatmaya başladı ...
Yorum ve votelerinizi bekliyorum düşünceleriniz benim için çok önemli sevgili okurlarim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Vampir ( Sonsuzluk)
VampirHerşey Göründüğü Gibi Olmayabilir En Yakınındakine Bile Güvenme ! Varlıklarından Bile Haberim Olmayan Vampirlerin Koruyucusu Oldum Şimdi .. Zor Günler Çok Yakın..!