Herşey Normal Mi ?

706 111 47
                                    

MEDYADAKİ MARİSSA...

Karanligin içinden çığlıklar yükseliyordu korku içinde koşmaya başladım ben kaçtıkça gölgeler ve çığlıklar peşimi bırakmıyordu bi el hissettim omuzumda tam arkami dönüp kim olduğuna bakacakken kan ter içinde uyandim.

İlk defa görmüyordum bu rüyayı her defasında aynı yerde uyanıyordum. Neydi bu ? Neden hep aynı yerde uyanıyordum ? Neden hep bu rüyayı daha doğrusu bu kabusu görüyordum ? Omuzuma dokunan el kimdi ?

Ahh kafayı yiyecektim bütün bu sorularla. Ben bu sorulara dalmış ken alarımın çalması ile yerimden sıçradım saat 07.00 olmuştu maalesef bugün pazartesiydi. Pazartesilerden hep nefret etmişimdir. Uyuyarak geçirdiğim güzel bi hafta sonundan sonra bu saatte uyanıp okula gitmek ölüm gibiydi.

Hazırlanmak için biraz zamanım vardı. Bu arada yeni aldığım günlüğüme birşeyler yazmak istedim...

Adım Marissa Black. 18 yaşındayım. Floransa da ailemle birlikte yasiyorum. 16 yaşında bir erkek kardeşim (Taylor) var. Annem (Maria) İngiliz kökenli ve asil bir aileden gelme. Babam (Robert) le evlendigi için ailesi tarafından reddedilmiş. Bu yüzden büyükanne ve büyükbabamı hiç görmedim. Annem ve babam birbirlerine deli gibi aşıklar büyükbabamın neden böyle bir aşka karşı çıktığını hala anlayabilmiş değilim..

Odamın kapısı çalınmadan pat diye biri girdi . Tabi ki de Taylor dı bu .

- Hayret bu sabah erken uyanmışsın ablacım. Dedi gıcık bir tavırla.

- Sana kaç defa bu odanın kapısını çalmadan girme dedim Taylor çık hemen dışarı diye bağırdım. Sanırım sinirlendiği mi anladı ve koşarak aşağıya indi. Günlüğümü kaldırıp üzerimi değiştim. Okul kıyafetlerimi giyinip bi defter alarak aşağıya indim. Her zamanki gibi babam annemin en sevdiği şekilde omlet yapıyordu annem ise ekmek kizartiyordu. Taylor ise hızlıca ağzına birşeyler tıkıştırıp duruyordu.

Annem ve babam aynı anda

- Günaydın tatlım deyip birbirlerine bakarak güldüler.

- Günaydın anne Günaydın baba deyip bir iki bisey atıştırıp anne ve babamı öpüp evden çıktım

- heyy benide bekle diye bağıran Taylor a aldırış etmeyip kulakligimi takip hızlı hızlı yürürken son ses müzik dinlemeye başladım .

Birden rüyamda ki gibi bi elin Omuzuma dokunmasıyla irkilip arkamı döndüm . ..

Black Vampir ( Sonsuzluk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin