- bunu nasıl anlatacagimi bilmiyorum ama artık herşeyi öğrenmen gerek. Ben ve Carl vampiriz ve sana saldıran kişi yanı Benjamin oda bir Vampir. Sen ırkımızın koruyucususun. Son koruyucumuz 800 yıl yasayabildi. Onu sahip olduğu güçler yüzünden bir takım Vampir öldürdü. Bunlardan biride Benjamin di. O seni bu yüzden öldürmek istiyor. Koruyucularimizin çok fazla yeteneği oluyor. Bu koruyucudan koruyucuya farklılaşır. Son koruyucumuz öldürüleceğini anlayınca kanından bir damla bıraktı senin için .- ne ne nee dur bi dakika ne sacmaliyorsun sen Lucas dalga mi geciyorsun benimle hiç komik değil !
- sus ve beni dinle Marissa . Benjamin ve yanındaki vampirler koruyucu vampirin emri altında yaşamak istemiyor. Ve koruyucunun gücünü istiyor bu güç o kan damlasiyla oluyor. Eğer bu onların eline geçerse tüm insanlığın sonu olur bu tabi koruyucuya sadık diğer vampirlerin de. Eğer sen Vampir olursan çok güçlü olacaksın ve Benjamin i yok edebilrsin. Son koruyucu seni seçti çünkü sen çok özelsin ve son koruyucumuz bunu hissetti ve ölmeden önce seni bulma görevini Carl ve bana bıraktı.
- b bben ne diyeceğini bilmiyorum Lucas bu olanlar rüya mi yoksa şimdi alarmin sesiyle uyanacak miyim ?
- hayır Marissa tüm bunlar gerçek bu senin kaderin ve kaderine sahip cikmalisin. Zor günler bizi bekliyor.
Tüm bunlara inanamiyorum. Ben bu yükü kaldırabilir miyim Vampir olursam ailemden vazgeçmek zorunda kalicam. Böyle bisey yapamam . ama bunu yapmazsam Lucas ve diğer iyi vampirler onlara ne olacak off . bu derin düşüncelerden Lucas ın sesiyle sıyrıldım.
- Marissa biliyorum bu çok zor bi karar ama hem ailen için hem ırkımız için bunu yapmak zorundasın .
- beni kim dönüştürecek nasıl olacak bu canım çok yanacak mi ?
- hayır korkma. Son koruyucunun kanı seni vampire dönüştürecek . kabul ediyor musun bunu ?
- bilmiyorum Lucas
Deyip zaman kazanmaya çalıştım. Ama Lucas gözlerimin içine masumca bakarken ona ne diyebilirim ki ...
Arkadaşlar okuma sayısının yarısı kadar bile beğenme yok votelemek çok zor değil bi kaç saniyenizi alır. Yazarınızın emeği için votelemeden geçmeyin lütfen ...
Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Vampir ( Sonsuzluk)
VampireHerşey Göründüğü Gibi Olmayabilir En Yakınındakine Bile Güvenme ! Varlıklarından Bile Haberim Olmayan Vampirlerin Koruyucusu Oldum Şimdi .. Zor Günler Çok Yakın..!