Lucas ve Ben

228 73 11
                                    

Pencerem açık kalmıştı tam ayağa kalkıp kapatacakken birden Lucas içeri girdi. Oda pencereden gelmeyi iyice adet edinmişti.

- normal insanlar gibi kapıdan girmeyi denesen olmaz mi Lucas

- özür dilerim Marissa ama ailenin dikkatini çekmemek için kapıdan gelmiyorum. Aslında bu gece dönmemiz lazımdı Zarfina bizi bekliyordu ama Emment ailenin dikkatini çekmemek için bigun daha kalmamizi önerdi. O yüzden yarın gece yola çıkacağız. Tüm evrakların hazır.

- anladım Lucas .

Deyip düşünceli ve üzüntülü bir şekilde yatağa oturdum. Lucas da önümde eğilip dizlerimin üzerindeki ellerimi tutarak

- herşey yoluna girecek Marissa . vampir olduktan sonra herşey yoluna girince tekrar aileni görmek için döneceksin buraya .

- ahh Lucas onları bırakmak öyle zor ki

Deyip birden ne olduğunu anlamadan kendimi ona sarılırken buldum . bu tepkime Lucas da şaşırmıştı ama bundan memnun olmuştu ve oda sıkıca sarıldı bana.

-Seni asla birakmayacagim Marissa

Annemin bana seslenmesiyle birden birbirimizden ayrıldık .

- aşağıya inmeliyim Lucas

- tamam seni bekliyor olacağım Marissa

Dedi. Kapıyı kapatıp çıktım. Merdivenlerden aşağıya inip oturma odasında oturan ailemin yanına gittim. Anne ve babamin arasına oturdum.

- kızım bu okulu araştırdım

Deyince babam birden içimi bir korku kapladı . Amerika ya gitmek için uydurdugumuz yalan ortaya çıktı sandım babam sözüne devam etti

- gerçekten çok güzel bir okul

Deyince bir oh çektim. Sanırım Emment ve Lucas her detayı atlamadan ayarlamisti.

- eğer kararından eminsen geleceğin için senden ayrılma fedakarligini yapacağız .

- ben eminim babacim eğer orda okursam bu hayatımı olumlu yönde etkileyecek ve değiştirecek.

- ahh benim küçük Maris im seni çok özleyeceğiz

Deyince annem üzme kızı der gibi baktı babam ona.

- bende anneciğim ama geleceğim için yapmalıyız bunu

- sanırım bende seni özleyeceğim ablacım

Diyen Jacop a dayanamayarak sarıldım.

- Müsaadenizle odama çıkıp esyalarimi toplamaliyim.

Dedikten sonra ailemin üzgün bakışları altında odama çıktım . Lucas yatagima oturmuş beni bekliyordu. Jacop un pat diye odama girmesini engellemek için kapımı kilitledim. Ve Lucas ın yanına oturdum. Hiç konuşmadan 1 saat boyunca yan yana oturduk. Onun kokusunu içime çekip durdum bu durumda bile hala Lucas a karşı hissettiğim tuhaf şeyi düşünüyordum. Onu çok beğeniyordum ve. Onunda beni beğendiğini biliyordum. Kafamı ona doğru çevirip yüzündeki o masum ifadeyi izledim bu sessiz anlaşma Lucas ın konuşmasıyla bozuldu .

- Marissa biliyorum bunun ne yeri nede zamanı ama

Deyip duraksadi

- devam et Lucas

- ben , ben senden çok hoslaniyorum.

Dediğinde bian çok şaşırdım ama bi kaç saniye içinde bu şaşkın ifade yerini gülümsemeye bıraktı. Ve Lucas bu gülümsememden cesaret alarak iyice yaklaştı yanıma nerdeyse burun buruna gelmiştik .

Bi süpriz yapım dedim ve yeni bölümü bugün yayinladim ;)

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden hepinize Teşekkür ederim sevgili okuyucularim ...

408 kelime

Black Vampir ( Sonsuzluk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin