1. Gün

116 8 0
                                    

          Nefret ediyorum çoğu şeyden ya hiç kimse anlamıyo beni bu nedir Allahım ! Bugun resmen rezil oldum iyi ki yanımda Çağla vardı tam düşücekken o tuttu beni ama hicbirsey değişmedi herkes bana güldü ya benden küçük çocuklar bile. Bi insan okulun ilk gunu ancak boyle rezil olabilir. Neyse ozlemisim kardeslerimi ya iyi ki varlar.  Bide ilk gunden ders işlemeye başlayan oğretmenleri anlamıyorum ne mantığı var ki tamam yani zekiyim filan ama bu kadari insani boğuyor. Bugünün tek bir guzel yani vardi hem de cok guzeldi " Yiğit " sen bilmiyorsun tabi günlük sevdigim cocuk. Ayni siniftayiz onunla bu da yetmezmiş gibi hoca bizi yan yana oturttu derste full onunla konustuk cok eglenceliydi ve o beni anladı. Ogretmen bi ara bize kizdi ama biz hala guluyoduk az kalsin ilk gunden disipline gidicektik. Iyi yirttik. Bu sene yeni bie öğretmen gelmiş resmen cennetlik ya böyle bir taş görmedim ben ya o baklavaları var bide insanın ağzının suyu akıyor resmen be dibimiz düşücekti off acıktım baklava diyince bee her neyse bugün gerçekten çok kötüyüm cunku Yiğit'in sevgilisi varmış Selin bizim okulda resmen tam bir ....... neresini seviyor Yiğit anlamıyorum kız güzel olabilir tamam kız en uzun ilişkisi 10 dk ama ben biliyorum Yigitle ilişkisi çok uzun sürmez. Unutmadan bugün Baharve Melisfena halde özlem gidermenin otesi seyler yaptilar ( yanlis anlasilmasin ) ya resmen 5  dakika sarıldılar böyle sevgi görmedim ben :))  iyi kizlar ya üçüde seviyorum onlari kardesim gibiler onlarin uzulmesini asla istemem uzenleri doverim (  Çağla ,  Bahar , Melis ). Vee okul temsilcisi olabilirim cünkü öğretmen beni müdürün yanına götürdü bir kagit imzalatti oyle bisey okudum kötü olan bişey vardı o kağıttan Selin de imzalamıştı o da ordaydi. Eger oyle bi secim olursa  inşallah ben kazanırım okuldaki tek rakibim o. Yiğit icin onunla ölene dek savasirim. Çünkü başka dünyaya gücüm kalmadı artık..

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin