10. Gün

24 4 0
                                    

Evet okula hiç gitmek istemiyordum bu sabah
BEN NE MALIM YA
Malesef annemin zoruyla okula vardım. Okula girdiğim an kalbim küt küt atıyodu. Yiğit'i göremedim ve haliylede durumu açıklayamadım. İlkden derse girdik Yiğit'in okula gelmediğini sandım ama trafik olduğundan gecikmiş yanıma oturdu eski neşeli halimizden eser yoktu ikimizde susuyorduk. Zil çaldı ve Yiğite diyeceklerimi dedim :
-''Yiğit Selin'i başımdan savmak için öyle dedim yoksa demezdim biz iyi arkadaşız.''
dedim. Yiğit ise üzülerek :
-''Tabi canım ciddiye almamıştım zaten bende hala eskisi gibi çok iyi arkadaşız.''
dedi ve gitti. Ama bunları söylerken zorlandı , içindeki acıyı hissettim. Hadi hayırlısı. Öğle tatilinde Yiğit kızlara (Melis , Nehir, Bahar ve Çağla ) arkadaşınızı ödünç alabilirmiyim dedi. Kızlarda gülümsedi . Yiğit'e:
-'' konu nedir ?''
dedim o da gülümseyerek :
-''Ben düşündümde haftasonu sen ne zaman uygunsan birlikte biyerleremi gitsek diyorum.''
dedi. Benim yüzüm ne hal aldıysa '' utanma '' diye ekledi Yiğit
-''Olur ''
dedim. Ayy o da gülümseyerek yanımdan uzaklaştı. Ayy bi hoş oldum ben be :)) hafta sonuna kadar dayanamıyıcam. Her neyse ders zili çaldı derse girdik ders boştu Yiğit " sıkıldım ben biraz konuşalım mı " dedi ben bi an şok oldum çünkü sınıftaki erkeklerle takılır diye düşünmüştüm Yiğit ' e bir dakika cevap vermeyince bi gülümsedi bende ( tatlı bi şekilde ) "ne konuşalım " dedim Yiğit " aslında konuşmak bahane ben sana teşekkür etmek istiyorum, çünkü dün benim Selin ile konuşmama izin vermedin eğer konuşsaydım çok kötü şeyler olurdu " dedi ve benim her zaman ki gibi yanaklarım kızardı :( Işte derste eskisi gibi konuştuk en sonunda bayağı ses çıkartmışız müdür yardımcısı gelip bağardı çağırdı. Biz o sıra gülme krizine girmişiz birbirimize bakıp bakıp gülüyoruz. Sonra kendimizi birden müdür yardımcısının odasında bulduk. Hocanın da sinirleri bozuldu o da gülmeye başladı bizi odasından kovdu.
Vee bir günde böyle bitti hafta sonunu iple çekiyorum çok heyecanlıyım yaa...

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin