Bugün beni annem kaldırdı.
'' Kızım işten aradılar çok önemli bir toplantı varmış çıkmam gerek ''
'' Sabahın köründe toplantı mı olurmuş ? ''
'' Kızım işimi biliyorsun böyle ani toplantılar olabilir ''
'' Peki anneciğim babam uyuyormu ''
'' Kızım baban iş seyahatine çıkmıştı ya unuttun mu ''
'' Ha ? Unutmuşum ya kafa mı kaldı ''
'' Kızım sana bişeyler olmuş eve gelince konuşucaz olurmu '' dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu.
Annem gidince telefonum çaldı Bahar arıyordu :
'' Fatma hadi gel seni bekliyoruz Mavi Cafe ' deyiz ''
'' Ooo şimdi mi söylenir tamam hemen hazırlanıp geliyorum ''
Doğrusu bu saatte haber vermeleri pek de hoş değil (!) Neyse gidelim bakalım. Hızlıca saçlarımı yıkadım ve fönledim. Çünkü saçlarım çok karışıktı. Bir gömlek giyindim ve altına da siyah bir etek. Bir de hoş bir atkı taktım. Cİdden güzel görünüyordum. İlk defa etek giyindim. Annem '' aldırırsın aldırırsın giymezsin '' derdi. Annemin kulakları çınlasın. Mavi Cafe'ye doğru gidiyordum havada hafif bir rüzgar ve martıların sesleri ile huzur buluyordum. Cafe'ye geldiğimde kızlar karşımdaydı. Oturmuş beni bekliyorlardı.
'' Hehh geldim kızlar nedir sabahın köründe beni çağırma nedeniniz '' ( Soluk soluğaydım )
'' Hoşgeldin canım da bizde bilmiyoruz Bahar çağırdı bizi de '' dedi Çağla
'' Ayy hadi '' dedi Melis gülerek
'' Ayol önce bi kahvelerimizi ısmarlayalım '' dedi Bahar. Garsonu çağırdık ve iki sütlü bir sade ve bir şekerli kahve istedik.
'' E kahvelerimiz de geldi konuş artık ''
'' Tamam tamam bakın kızlar babama yurt dışından bir iş teklifi gelmiş ''
'' Nasıl ya ''
'' Ya bir durda kız anlatsın Melis (!) ''
'' Yani benim buradan gidip gitmemem babamın işi kabul edip etmemesine bağlı ''
'' Ya hayır ya '' dedim Baharın boynuna sarılarak bir anda ağlamaya başladım.
'' Kızım ağlamasana daha gidip gitmeyeceği belli değil '' dedi Çağla. Tutamam ki kendimi ağlarım bir anda, huyum kurusun. Daha konuyu düzgünce konuşamadan Bahar'ın annesi aradı ve dedesine gitmesi gerektiğini kendilerinin de birazdan orada olcağını söylemişti. Bahar apar topar kalktı. Herkes gitmeden birşeyler söyledi.
'' Üzülme bak sakın ha ''
'' Kendini motive et olurmu canım ''
'' Hakan amcayı ikna edersin sen biliyorum seni ben koçum benim ''
Ardından Çağla Alp'in ailesiyle tanışıcağı için telaş yaptı ve saatin 10:00 olmasına rağmen eve koştu hazırlanmaya başladı. Bu Çağla' da böyle işte. Melis ile tek kaldık. Melis'in de telefonu çaldı ve Onur arıyordu buluşucaklarmış.
'' Canım burda yalnız kaldın ama istersen sende gel bizimle ''
'' Aaa olurmu hiç öyle şey ben ne yapayım sizinle canısı siz gidin eğlenin bende bi kahve daha içip gelirim '' dedim. Melis beni öptü ve Onurla buluşmaya gitti. Garsona tekrar sipariş verirken bir anda karşımda Yiğit'i gördüm. O da beni gördü. Gözlerinde o kadar mahçup bir ifade vardıki. Yanıma doğru yaklaştı ve '' oturabilirmiyim '' dedi. Hiçbir şey demedim. Yanıma oturdu. Elimi tuttu bir anda. Onun sıcaklığını tenimde hissettim. Ağlayacağım diye korkuyordum. Ben ağlayacakken Yiğit ağladı bir anda.
'' Üzgünüm çok üzgünüm çok pişmanım ben nereden bilebilrdimki bunu Selin'in yaptığını''
'' Ama benim böyle birşey yapmayacağımı bilirdin.''
'' Beni Affet '' dedi. Ağlayan gözlerindeki kızarıklıklar gerçekten pişman olduğunun göstergesiydi. Yanıma oturduğundan sarılmam kolay oldu. Ona sarıldım ve hiç abartmıyorum tam 7 dakika civarı öyle kaldık.
'' Barıştık mı ''
'' Evet ''
'' Birdaha böyle birşey olmayacak sana söz veriyorum ''
'' Sana inanıyorum '' dedim ve ellerini avucumun içine aldım.
'' Yiğit kusura bakma ama sabahın 6 sında kalktım. Gözlerimden uyku akıyo beni eve bırakabilirmisin. Uyumaya ihtiyacım var.''
'' Tabiki canım gel ''
Ah işte bu sabah böyleydi biraz uyudum ve kalktığımda saat 14,30 olduğunu farkettim. Kalktım uykumu almıştım. O sırada annem yanımda beni izliyodu tahmin etmiştim zaten annem olan biten8 benden öğrenicekti Selin' in yaptiklarini hic degistirmeden anlattim annem de
" Kızım senin hayatına karışmayacağım biliyorsun karışanları da sevmem ama iyi ki barışmışsınız Yiğit senin icin dogru kişi buna emin olabilirsin.. " dedi sarıldık sonra kapı çaldı Çagla gelmis Alp onu bizden alıcakmis ailesi gorur diye Çağla'nin. Her neyse Çağla geldiğinde hazırlanmamıştı bizde hazirlanicakmis ( Çağla'nin zevkine guvenmiyorum o yuzden ben hazirladim :'D ) sanki Çağla dugune gidecekti ya ne biçim bir elbise giyinmis oyle tabii ki asla onu o kıyafetle gonderemezdim ona sene sonu balo da giydigim tulumumu verdim altina siyah ayakkabi birazcik da fondoten ohh mis gibi kız oldu. Alp 1 saat olmadan geldi Çağlayı aldı ve benim balkondan bağırarak soylediğim sey şu oldu ;
" Yengeme iyi bak eniştee "
Alp ve Çağla aynı anda gülümsediler aklıma Melis ve Onur geldi aradım Melis kle konuştum artık onlar da sevgili olmus ayy bir de Bahar' a birisini bulsak ne guzel olacak 8 4 çift ne güzel oluruz diye hayal kurarken Bahar mesaj attı Kaan'a onu sevdiğini soylemis ama Kaan sevmediğini soylemis kiz perisan olmus goruntulu konustuk 2 saat Yiğit çağırdı buluşmak icin yoksa daha fazla konusurduk icime sinmedi kızı oyle birakmak ama o ısrar etti gitmem icin of uykum geldi bugunluk bu kadar gunluk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜK
ChickLitHersey olup biter ama geçmişte kalmaz asla.. Özet ; Lise 4'e giden Fatma'nin hissettikleri ve hergun yasadiklarinin bir kopyası ve en yakin arkadaslarindan Melis ve Bahar ve Çağla ile dostluğu... Evet arkadaşlar eskisinden daha aktifiz artık lütfen...