Tüm gün evde hiç konuşmadan oturmuştuk, daha doğrusu biz asyayı güldürmeye konuşturmaya çalışmıştık ve oda bize kızıp odasından kovmuştu. Sadece annesinin gelmesine bu kadar yıkılmazdı bu kız bilirdim ben asyayı. Ama ne olmuştu nasıl öğrenebiliriz bilmiyordum. Salonda burçinle otururken "kalk benim odaya geçelim" dediğimde "kanka ikimizde kızız farkında mısın?" deyip malak gibi yüzüme baktı, kafasına bi tane patlatıp "mal yürü lan" deyip odaya geçtim ardımdan burçin geldi. Yatakta bana ne dicen lan diye bakarken "asya" dedim. "eee" deyip göz devirince "senin kafana ben çokmu vurdum kanka ya. Hakikaten mal oldun kızım annesi diyorum napacaz diyorum?" dedim. Biraz düşündü ve "bence biz karışmayalım anne kız sonuçta kendileri halletsin" demişti. Ama olmaz bu kadın yıllaar sonra sırf asyayı özlediği için mi gelmişti? Peh! Bende yedim. Kenan amcayla görüşmem lazımdı sabahtan beri asyayı belki kırk kez aramış en sonunda bizi arayıp durumunu sormuştu.. Hızla kalkıp üzerimi değiştim konuşan papağan burçini umursamadan hazırlanıp çıktım telefondan kenan amcayı bulup aradım yine açmadı! Bu adamda huy oldu biz arayınca kapatır kendi arar neymiş bize lazım olurmuş o ararmış. Adam harbi baba gibi baba ya. O nasıl oluyosa asdfgh :D neyse beni aradı ve konuşmak için ofisine çağırdı. Köşedeki duraktan binip yolu izlemeye başladım.. Minibüs Ofisin önünde durunca indim ve hızlı adımlarla odaya geçtim çünkü kenan amca bizi çağırırsa gelicegimiz saatte sekreterininde haberi olur bizi bekler, içeri girdiğimde solgun yüzüyle bana bakan bir adet kenan amcayla karşılaştım ilk kez bu kadar kendini salmıştı bizim gözümüzde kenan amca 50 yaşlarında kır saçlı ve daima kır bıyıklı ciddi duruşlu ama kendi aramızda babacan biriydi. İş yerinde ise kesinlikle otoriterli sert görüntülü iş adamıydı.
Bir süre sonra kahvelerimizi yudumlarken sessizliği ilk bozan ben oldum "kenan amca eski eşiniz gelmiş" bu sözüm aslında sadece soru dolu bir cümleydi ve kenan amcada zeki bir insandı. "bilemiyorum kızım, bende dün öğrendim asyayla konuşmasına engel olmalıydım.. Asya, nasıl?" gerçekten bu adam kızına aşık bir adamdı. Ne kadarda şanslıydı asya. "Asya, aslında kötü kenan amca. Ne konuştularda bu kız böyle oldu yani ne konuşmuş olabilirler. Asya bize küs gibi içine kapandı ve gerçekten psikolojik olarak çökmesini istemiyorum." kenan amca bunu kendinin halledeceğini söylemiş ve bize gelmeyi teklif etmişti. Birlikte eve döndüğümüzde burçin mutfakta yemek yapıyordu asya ise her zamanki gibi odasındaydı.. Kenan amca müsaadenizle kızlar deyip kızının yanına geçti asya ilk başlarda kapıyı açmamış olacak ki defalarca kapı tıklatıldı. Biz burçinle sofrayı hazırladığımızda yemiş ve toplamıştık, bundan sonra sanırım sadece izleyici ve asyaya destekci olacaktık her ne kadar istemesekte.. Bana kalırsa müdahale edip annesini ince bir sorguya çekip canına okurdum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frezya Çiçeği
ChickLitAsya, burçin ve Esrefun.. Dosttan öte kardeşler ama hayat onların sürdürdüğü kadar basit değil.. Şiir gibi kadınları bırakın şairler sevsin..