21.

2 1 1
                                    

Asya'dan ;

Gözlerimi açtığımda yatağımda yatıyordum, başımdaki ağrıyı hiçe sayarak oturdum ve sarpın odamdaki dudak şeklinde olan koltukta zorla yattığını gördüm.. Bildiğin koltuktan taşmış bu çocuk diyerek gülümsedim, şuan çok tatlı görünüyordu gözüme yaa canı.. Lan! Aklım başıma yeni geldi bildiğin.
"Sarp.! " diye cırlamamla yeri boylaması bir oldu. Tek gözü açık sendeleyerek ayaklanıp" noldu? Kuscanmı gene, miden mi bulandı.. " şaşkınca yatağıma gelip otururken ben ondan daha şaşkın bakıyordum ve sonunda" neler oldu dün gece? Neden burdasın?" gözlerini devirmişti. Ne yani hatırla.. "Oha. Yoookk, hayır hayır.. Şaka sarp? " aklım başıma gelince ellerimle yüzümü kapatmıştım ve bacaklarımı kendi kendime çekip sarıldım resmen. Bir kaç saniye kadar sanırım ayılmaya çalıştı sonra mı? Came on beybi. Ellerini ellerime sarıp yüzümden indirdi tam karşıma bağdaş kurmuştu. Allahhh! Karnımda dinazorlar yeniden dirilişe geçti, midemde filler farelerle horona girdi be. Gözlerini gördüğümde işte böyle hissediyorum tamda. Kalbim ağzımdaydı şuan yüzünü incelemek için fırsat doğmuştu bana ela gözlerini, kalemle çizilmiş gibi kaşları, güzelcik burnu ve kiraz gibii dudakları.. Ay bayiliciğim şimdi diyesim geldi.

"dün gece barda bana şarkı söyledin ve..
"hayır. Tamam hatırlatma lütfen" başımı öne eğip dinlemek istemiyorum dercesine kulaklarımı kapatmıştım bu seferde. Ama sarp usanmadan bana bakıp tekrardan ellerimi indirdi ama bırakmadı bu kez uzun uzun baktı gözlerime.. Sonra biraz yaklaştı, biraz daha, dudaklarından dökülen sigara kokusunu hissediyordum.. İlk defa hoşuma gitmişti, biraz daha yaklaştığındaysa kıpırdarsam dudaklarına düşüp dünyanın en harika hissini tadıcakmışım gibi hissediyordum ama ben susmayı ve beklemeyi seçtim. Dudaklarımı aralayıp kendimi hazırlamıştım ve sarpın dudakları aralanıp "senden hoşlanıyorum" dedi o an elimi dudaklarına koyup gözlerimi kapattım. Şuan bu öküzlüğü sindirememiştim. Beynim alarm veriyordu ne demek hoşlanıyorum? He! Gözlerimi açmamla tokadı basmam bir olmuştu, daha sarp bey ne olduğunu anlamadan hışımla yataktan kalkıp kapıya yöneldim "eğer hemen çıkmazsan apartmanı buraya toplarım. DEFOL.!" evet defolu bağırarak söyledim. Anlamazca bana bakmasıyla toparlanması bir olmuştu. Ama gitmedi hayvan daha çok yanıma gelip "asya yanlış anladın sen"

"osyo yonloş onlodon son.! Ne yanlışı. Hoşlanıyomuş HAH! Aferim iyi yapıyosun. Hoşlanmak ne ya sensin hoşlantı. Pis hoşlantı çık git evimden vallahi polisi ararım şimdi." sinirle o kadar hızlı ve yüksek cırladım ki boğazlarım acımıştı yada susadım neyse konu bu değil. Aynı zamanda ablanız sarpı çıkışa iteklediği için çıkması kolay oldu. Olsundu. Adi herife baaak beyfendiye bir kelime serenat yaptık diye James bond kesildi.

Bir an soluklanınca sinirim yine geldi tepemin üstünden beynime girdi. Tam yatağıma kendimi atıcakken aynada kendime baktım. Iyyy baba beni evlatlıktan at. Ben sarpın yerinde olsam şuan kendimden hoşlanmam kendimden kusarım bildiğin. Ayy ne kustum be. Tabi biz o premses gibi uyananlardan değiliz. Kim lan onlar yazın çabuk nasıl başardığınızı. Saçlar elektrik çarpmış birde bende ön teller var hergün spreylerim o derece iğrenç, makyaj akmış gözümün içinede kalemden çekilmiş gibi birde çapak gibi toplanmış kara kara, elbisem geceden kalma arkası öne, önü arkaya dönmüş, ah birtanemi unutmayalım 'çorabım boylu boyunca kaçmış serçe parmakta özgürlüğü ilan etmiş' Allah affetsin beni ne diyim. Bunada şükür.

°°°

Evde bilgisayar, tablet olmadığı için telefondan yazıyordum.. Taaa ki telefonum düşüp bozulana kadar malesef hikaye yarım, ben wattpad şifremi unuttum ve format atmam gerekli wattpad hesaplarıma bağlanmadığı için "telefonun bozuk olmasından dolayı" format atınca uygulamalarım silineceği için tekrar girip hikayayi devam ettiremicem malesef 😣😥 bu konuda çok üzülüyorum ama malesef yapabilceğim hiç birşeyde yok.. Hoşcakalın ❤ ❤ voteleyen, yorum atan herkese çok teşekkür ederim ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Frezya ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin