Ked ma priviedli do väzenia a ukazali mi moju celu myslel som si ,ze im sibe. Cela sa skladala z jednej drevenej "postele". Vecer ked som si siel umyt zubi do spolocnej umyvarne stretol som Michaela. Mal izbu o 2 poschodia nado mnou takze uplne hore. "To su riadny debili Kubo a Mato". "Nie aby nas zobrali na bicykel ale utecu bez nas povedal". Debili. "
"Podarilo sa mi prepasovat krabicku cigariet" povedal Michael. Podal mi 9 cigariet a zapalky. "No niako to hadam zvladneme" povedal som. Umyli sme sa a isli sme kazdy do nasej cely. Vecer som mal sontrolu izby cigarety NASTASTIE nenasli. Vo väzeni su verejne zachody. Lahol som si. Nemohol som spät. Tvrda postev zima a mnoho dalsich problemov. Nakoniec som zaspal. Rano budecek o 5:30!!!! Ani sme sa neprezliekli. Vyhnali nas behat von behali sme 30 minut potom sme sa prezlikli umyli a mali sme 15 minut "volno". Volno v tom zmysle ,ze sme mohli byt na izbe. Potom boli ranajky. Suchy rozok a pohar vody. Nasledovala skola nahnali nas doniekolkych miestnosti. Tam sme si sadly do lavic a ucili sa. Najskvor matika potom slovina ,lityka ,telesna ,dejepis ,geografia a nauka o spolocnosti (to bolo naozaj prisne). Po skole boli navstevne hodiny.