Prisli sme na miesto. Mali sme na plane ist na namestie a ak bude este cas tak do parku. Bolo 2:10. Prechadzali sme sa ,rozpravali a fajcili. Janka: "uz sa tesim ked vas pustia. Nebudeme casovo
obmedzeny." Bola to pravda. Uz si ani neviem predstavit ,len tak ist von s kamaratmi. Legalne a bez rizika. Bolo uz dost hodin a tak sme isli zaviest Jura, potom Michaela a vybrali sme sa na cestu do väzenia. Prisli sme na miesto. Ked David vychadzal Janka mi posepla: "nabuduce len mi dvaja." Usmial som sa ,pobozkal ju a isiel za Davidom. Presli sme cez plot. Ako sme kracali David mi povedal: "kedy ideme znovu?" "To sa este dohodnene" povedal som. Nabuduce som chcel ist len z Jankou. No nechcel som to hovorit Davidovi. Pomali sme sa blyzili s budove. Vosli sme dnu. Vzduch bol cisty a tak sme sa rozlucili a bez problemov sa dostali do ciel. Ked som prisiel na celu nemohol som zaspat. Myslel som na Janku. Zaspal som az nad ranom. Spal som asi hodinu ale nebol som unaveny. Den prebehol klasicky. Blizil sa vecer. Na veceri som myslel stale len na Janku. Siel som na izbu. Nedalo sa mi spat. Stale som myslel na Janku. Postavil som sa, schmatol peniaze, mikynu ,cigi a vybehol von.Dakujem za 30 vote.