Nevydarene

30 2 2
                                    

V noci sa niekomu nieco stalo a tak bola celu noc plna chodba. Boli tam zachranari,policia , riaditel a straznici. Von sa nedalo ist.

O 70 di
Davida uz pustili. Vraj bol poslusny. Mne ostava 10 dni. Za plot uz nechodim aby som ta nedokaslal. Volal som Janke (z väzenskeho talefonu). Hned ako ma pustia idem von s Jankou a ostatnymi.

9 dni
Uz sa nemozem dockat kedy ma pustia. Mam este 2 zetony na telefon a tak idem zavolat Janke a Davidovi. Ked David odchadzal dal mi aj jeho cislo. Najskvor som zavolal Davidovi. Povedal ,ze uz boli aj s ostatnymi von. A aj s tym jeho kamaratom. Povedal ,ze sa tesi ked ma pustia. Potom nas prerusilo. Hodil som 2. zeton a zavolal Janke. Povedala ,ze ten Davidov kamarat (vola sa Martin) je fakt bpohode. Dohodli sme za ,ze ked ma pustia pojdeme von. Prerusilo nas. Zbytok dna sa nic neudialo.

8 dni
Prisli ma pozriet rodicia. Vraj sa uz velmi tesia ked budem znovu doma.

7 dni
Nemozem sa dockat.

6 dni
Nemyslim na nic ine.

5 dni

4 dni

3 dni

2 dni

1 den
Posledny den vo väzeni. Velmi sa tesim ale za niektorimi mi bude aj smutno. Nasiel som si tu dost kamaratov. A bude mi trochu smutno aj za rezimom.

5 hodin
Prave mi oznamili ,ze rodicia po mna pridu na 5 hodin.

3 hodiny
Som na cele a citam si knihu.

1 hodina
Idem sa zo vsetkymi rozlucit do spolocenskej.

30 minut
Hram s kamaratmi naposledy karty

A KONECNE HODINA H
Prisiel ma zavolat straznik. Este raz som sa zo vsetkymi rozlucil a isiel za straznikom. Vyviedol ma z arealu kde ma uz cakali rodicia. Privitali ma a ja som nastupil.

Prisli sme domov. Vosiel som do mojej izby. Konecne. Hned som iseiel na FB. Mal som tam ziadosti o priatelsto od: Martina, Janky a Davida. Vsetky som odsuhlasil. Vsetci boli online. Vytboril som skupinu (kde bol aj Michael) a zacali sme si pisat. Dohodli sme sa ,ze zajtra o 15:00 pojdeme von. Legalne. Vsetci. S dobrim pocitom som isiel do kuchyne za rodicmi.

Trochu som preskocil lebo sa mi zdalo ,ze to zacina byt nudne ako sale len chodi von a vracia sa:)))
Tak piste svoj nazor.

Laska z väzeniaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang