Som za plotom

39 4 2
                                    

Po 30 dnoch ( bolo to ako 30 rokov) bola znova prazdna chodba. A tak som vyuzil prilezitost. Vysiel som z bidovi a bezel ke otvoru. Vysiel som a bezal k telefonnej budke. Vytocil som cislo. No nie Michealove ,ale Jankyne. Zdihla a pytala sa kto je. Povedal som ,ze Taddeas. Rozpravali sme sa. Prisla po 5. minutach autom. Len tak sme sa vozili a rozpravali. Obcas sme zastali a zapalili si. Bola nádherná. Potom sme sa bozkavali. Povedala ,ze by niekedy chcela vidiet aj Michaela. Slubil som jej ,ze nabuduce zavolam aj jeho. Prechadzali sme sa ,kecali a fajcili. Pomali sa blizilo rano. A tak ma Janka odviezla do väzenia. Prisli sme na miesto a zacali sa divoko bozkavat. Nakoniec sme sa rozlucili a slubil som jej ,ze pojdem snou von hned ako sa bude dat a ak chce aj s Michaelom. Isla ma odprevadit az ku otvoru. Pobozkali sme sa a bezal som do budovi. Nastastie bolo prazdne. Mal som este hodinu tak som si lahol. Na dalsi den mi rodicia priniesli novu knihu. Volala sa "Na vine su hviezdy" Niaky novy roman. Nakoniec som sa s nimi rozlucil a isiel do cely. Mal som este 15 minut tak som isel za Borisom. Nepovedal som mu nic z tajomstiev len sme sa normalne porospravali. Za 117 dni odchadza. Priblizne vtedy odchadzam aj ja. Dalsie dni boli normalne. Stale som myslel na Janku. Rozmyslal som preco sa chce stretnut s Michaelom. Asi sa snim chce len zoznamit. Bola nadherna. Chodil som na WC stale fajcit. Janka mi dala balicek cigariet. Prestalo to tam byt take hrozne. Na vyucku sa mi zacalo darit. Mal som jednotky ,dvojky a obcas trojky. Horsie znamky som nemal. Janka mi totiz povedal aby som sa snazil. Tak som jeu posluchol.

Tak je tu dalsia cast. Napiste ako sa vam paci. Som velmi rad za kazde videnie ,koment a vote. Napiste ci mam pisat dlhsie alebo kratsie casti a ci vam vadi ,ze pisem bez diakritiky.

Laska z väzeniaWhere stories live. Discover now