Telefon

35 3 0
                                    

Na dalsi den ma prisli pozriet rodicia. Kricali na mna 30 minut a potom konecne vypadli. Idel som do novej cely. Ako som isiel okolo nastenky, vsimol som si novy oznam:

Pozor novinka
Riaditel vidal novu moznost. Ak budete dobry, poslusny a 30 dni neurobite ziadny priestupok dostane listok na zavolanie z telefonu. Telefon bude na hlavnej chodbe napravo. Telofonovat je mozne len pod dozorom hliadky a maximalne 1 minutu. Listok je mozne pouzit len raz.
S pozdravom riaditel

To je vyborna moznost zavolat Janke.
Od dnes budem posluchat. A ujst ma ani nenapadni. Sice by som neusiel ani keby nebolo to stim telefonom. Terez by to bolo riskantne. A tak som zacal byt poslusny.

O 35 dni.
Prvich 10 dni sa mi moc nedarilo ale zajtra na nastupe by mi mali tad listocek. Den ubehol pomerne rychlo. Po vecierke som si cital a zaspal som.
Na dalsi den na rannom nastupe riaditel vyhlasil ,ze listok na telefonovanie sa podarilo ziskat 34 ludom. Bol som v poradi jedenasty. Ked som si prisiel zobrat listocek riaditel mi posepkal: len tak dalej. Iba som prikyvol a zobral si listok. Listok bolo treba ist vymenit za zeton ktori sa hodi do telenonu. Na zaciatku velkeho volna som si isel vymenit listok za zeton. Ked som mal zeton isiel som ku telefonu. Bolo predo mnou asi 5 ludi. Prisiel som na rad ja. Vytocil som Jankyne cislo a hodil zeton. Po chvili zdvihla. Na jeden nadych som jej povedal: "to som ja Tadeas. Chytili ma. Mam iba jednu minutu na telefonnat". Nadych. Pokracoval som: "predlzili mi to tu o 1 rok". Vsetko sme si vysvetlili. Po vecierke som na nu myslel a zaspal som.

Prepacte ,ze som dlhsie nic nevidal lebo som mal toho vela.
Caute!

Laska z väzeniaWhere stories live. Discover now