Sam s Jankou

26 2 2
                                    

Vybehol som z arealu a bezal ku budke. Vytocil som Jankyne cislo a cakal. Zdvilha po 6 zazvoneni. Ucila sa do skoly, no aj tak prisla. O 10 minut stala pred telefonnou budkou aj s autom. Sadol som si k nej. Vybrali sme sa na luku. Cestou sme sa rozpravali. Zastala uprostred. Isli sme sa prejst na luku. Fajcili sme a rozpravali sme sa. Dala mi balicek cigariet a niake prachy. Zrazu sme sa zacali bozkavat. Neviem kolko seme tam stali a ani ma to nezaujimalo.  Prestali sme, a zacali pomali kracat ku autu. Vosli sme na zadne sedadla a vsetky sklopili.
______________________________________________________________________________
Vysli sme von. A zapalili si. Pozrel som na hodiny. Bolo 4:00. Sadli sme si do auta a vybrali sa smerom ku väznici. Soferoval som ja. Bolo to druhy krat v zivote, no ilo mi to. Prvy krat som soferoval dedove auto ked som ma 12. Aj to len po parkovisku. Prisli sme ku väzeni. Zaparkoval som a vysli sme von. Janka ma isla odprevadit. Zastali sme pri plota, rozlucili sa a ja som sa rozbehol ku budove. Vzduch bol cisty a tak som sa bez problemov dostal do cely.

Dakujem za 400 videni. Lajkujte a komentujte. Napiste ci to mam uz ukoncit alebo to mam spravit este dlhsie.

Laska z väzeniaWhere stories live. Discover now