Koniec volna

52 4 0
                                    

Pytala sa ma kde byvam ,ze ma zavezie domov. Mlcal som. Povedala
"je tu citit cigaretovy dym fajcil si"? Povedal som ,ze nie. Zrazu povedala "pocuvaj mam 19 rokov u polisov som len na brigade". "Chodim na policajnu akademiu". "Ked som chodila na gympel bola som ako vy nocne vybehy ,priestupky a nocne chlastanie a fajcenie. "Raz som sa skoro doslala do väzenia". "A teraz ty. Nikomu nic nepoviem aj keby si usiel z domu". A tak som zacal. "Ma. 17 rokov a som tretiak na priemyselnej strednej skole". A kde byvas"? Spytala sa ma. A tak som nabralodvahu. Usiel som z ustavu. Vsak to nikomu nepoviete"? "V prvom rade mi tykaja a to si robis srandu"? Povedal som "srandu si nerobim". Povedala "jasne ,ze to nikomu nepoviem". Zaveziem ta tam a neprezrat mna ani seba. To mas moje telefonne cislo. Ked sa dostanes do maleru tak mi zavolaj". Pomali sme sa blizili ku väzeniu. Pytala sa ma ako som sa otial dostal. Povedal som jej pravdu. Zrazu zastala. A vystupila. Vystupil som aj ja. Povedala ,ze dalej pojdeme peso aby nas nevideli. Bola nadherna! Ako sme sli ku diere v plote spytal som sa jej trochu blbu vec. Spytal som sa jej ci ma priatela. Vobes sa niesmiala len povedala nie. Ked sme prisli ku diere stalo sa nieco na co nikdy nezabudnem. Zastala a poboskala ma. Utiekla. Ako omameny som bezal do cely. Na strazi nikto nebol len ma zastavil jeden straznik pri cele. Pytal sa kde som bol. Povedal som ,ze bol na WC a poslal ma do cely.

Laska z väzeniaWhere stories live. Discover now