Chapter 2 || Nismo jedine

547 32 6
                                    

Emily's POV

Jutros sam ustala u 6:00.Sišla sam u kuhinju na doručak.Mama je napravila palačinke,moje omiljeno jelo!Još na stepenicama sam mogla da prepoznam taj savršeni miris .

- '' Kako je Aria?'' ,pitala me je mama dok je prevrtala palačinke.

'' Uhh.. ne znam.Devojke i ja se više ne družimo kao pre,od kada je bilo..znaš na šta mislim...''

- '' Pa,bliži se Alisonina sahrana i sigurna sam da bi njena porodica volela da joj odate počast''

''Da,trebalo bi da razgovaram o tome sa njima..'',osmehnula sam se.

Zanimalo me je kako Aria sada izgleda?Da li još uvek ima onaj roze pramen u kosi koji njen otac nije voleo.

'' Hej Aria!''

'' Ej,Em!Nisam te videla 2 meseca!Nedostajala si mi'' ,zagrlila me je, '' pa,znaš da je Alisonina sahrana uskoro i gospođa DiLaurentis je želela da odamo počast.Sa Hannom i Spencer naravno,samo što njih nisam videla,pa se nadam da ti želiš da radimo na tome posle škole?''

'' Naravno.''- rekla sam,uzbuđena što ćemo se opet družiti,kao ranije.

Posle škole sam se našla sa Ariom.Došle smo kod mene kući i otišle u moju sobu.Arija je dala predlog.

-'' Šta kažeš na ovo?Veoma smo tužne zbog ovoga što se desilo,šteta što nije duže živela.Bila je tako mlada.''

''Hm,Arija mislim da žele da odamo počast a ne da pričamo o njenoj biografiji ''

Počela je da se smeje .

'' Nedostaju mi vremena kada smo se ovako zabavljale''.

'' I meni'',odgovorih joj.

Posle smo pričale o svemu,o tome kako joj je bilo na Islandu i šta se dešavalo u Rosewood-u.

'' Emily,želim da ti kažem nešto.Ne znam sa kim drugim da pričam..''

'' Okeeej...,sada me malo plašiš,reci o čemu je reč'',rekla sam zabrinuto.

'' Vidiš,stižu mi poruke od ....''

'' Od -A?'',prekinula sam je.

'' Vau,drago mi je što nisam jedina.Prvo sam pomislila da je neko od vas,ali niste mogle biti,zato što je neke tajne znala samo Alison.To je ludo.''

U tom trenutku su nam zazvonili telefoni,i to u isto vreme.Pogledale smo se,i poruka je bila od pogodite koga?Od -A naravno.

19.maj 2013 16:21 - Blokiran Broj

[ Aww,kako sladak trenutak.Vraćanje u prošle dane . Volela bih da se pridružim vama dvema.Možda i mogu.Ipak,sačuvaću to za neki drugi dan. Poljubac,kučke -A ]

'' Ista poruka. '' '' U isto vreme.'' rekle smo obe jedna drugoj.'' Da li veruješ da nas -A sad posmatra,Emily!? " rekla je Aria sa malo nervoze u glasu.
'' Da li misliš da i Hanna i Spens dobijaju poruke?'',pitala me je.

'' Saznaćemo to sutra,pitaćemo ih u školi.''

__________________________________

Aria's POV

Ušla sam u kafeteriju sa Emily.Videle smo Spencer i Hannu kako sede za stolom.Mora da pričaju o -A,o čemu bi drugom njih dve mogle da pričaju?Emily je sela pored njih.

'' Ćao devojke.. trenutno ne možemo da pričamo sa vama.'' , rekla je Spencer.

'' Pričate o -A,zar ne?? '',pitala sam ih.

'' Da..." ,odgovorila je Spens.

'' Ta kučka je luda!'' ,dodala je Hanna.

'' Šta ako -A otkrije naše najmračnije tajne?I ceo svet sazna sve naše tajne?'',šaputala je Hanna nervozno.

Biip Biip Biip!Poruka stiže svima.

20.maj 2013. 10:56 - Blokiran Broj

[ Slažem se sa Spencer.Vi devojke izgledate nevino,a uopšte niste.Zamislite ako Hannina mam sazna da je Hanna krala.Ah,rekla sam previše,zar ne?Zaboravila sam da vi nise rekle sve jedna drugoj.Zar ne,Aria? -A]

Bila sam iznervirana.-A je prešao sve granice.

Sledećeg jutra se nisam osećala dobro.Cele noći nisam spavala.Jedino mi je bilo na umu to da -A zna za mene i Ezru.Šta ako kaže devojkama za to?Ili još gore,direktoru?Ezra može da izgubi posao.I to će biti moja greška.Odlučila sam da pošaljem poruku -A

- Poslato 21.maj 2013. 6:58 -

Kome : Blokiran Broj

[ Šta misliš da budeš tih što se tiče mene i Ezre?Odogovri,molim te! ]

Posle par minuta je stigao odgovor.

21.maj 2013 07:02 - Blokiran broj

[ Pa čula sam da Hanna i Mona idu u šoping danas.Želim da odeš tamo i slikaš Hannu kada bude ukrala nešto.Posle to pošalji meni.Ako to uradiš,tvoja tajna je sigurna kod mene,ali ako ne uradiš,zamišljaj osećaj kada budeš pričala sa direktorom... -A ]

Razmišljala sam o poruci neko vreme.Mislim,Hanna i ja nismo skroz najbolje prijateljice,i možda će dobiti samo kaznu,i neće više to raditi.Ali šta -A zeli od te slike??....

Poslato: 21.maj 2013 07:33

Kome : Blokiran Broj

[ Uradiću to.]

Tako sam sklopila dogovor sa đavolem.
___________________________________
Paa evo ga i 2. deo. Stvarno mi je žao što nisam uspela da ga izbacim u četvrtak,kao što sam obećala,imala sam problema sa wattpadom.Ne moguu da verujem da smo broj 1 u kategoriji Mystery/Triller ! Hvala svima ! ♥ Za sledeći deo stvarno ne znam kada ću ga izbaciti,negde sredinom sledeće nedelje.
Ako vam se ovaj deo svideo glasajte na vote,komentarišite šta bi možda trebalo da promenim,delite pričuu.♥♥ Ly♥


Slatke Male LažljiviceWhere stories live. Discover now