Chapter 5 || Priznanja

352 21 2
                                    


Emily's POV

Alisonina sahrana će biti za 2 nedelje.Odlučila sam da posetim Alinu mamu i da joj pokažem govor koji smo devojke i ja napravile.Želim da znam šta ona misli o tome.Na putu do tamo srela sam Toby Cavanough-a.


*** Flashback ***


" Tako sam uzbuđena zbog zabave! " - uzviknula je Hanna:

'' O Bože mnogo mi se sviđa majica koju si mi poklonila,hvala Ali! " - rekla je Spencer.

" U stvari.. predomislila sam se,želim da obučem tu majicu,ajdee skini je." - rekla je Alison podmuklo.

Spencer i Ali su skinule svoje majice i zamenile se.Nešto je šušnulo kod prozora.

" Jeste li čule to,devojke? " - rekla je Emily pomalo uplašeno.

" Da.." - odgovorile su sve.

" Ja ću proveriti " -rekla je Alison.

Alison je sklonila zavese i otvorila prozor da vidi ko je..

" Opet ona nakaza Toby!Znate,trebale bi smo da ga naučimo lekciji,da nas ne bi špiunirao više!Pratite me devojkee!" - Alison je to rekla sa nekom željom za osvetom u glasu.

Devojke su se prišunjale do Tobyjeve garaže.Alison je u ruci držala nešto nalik petardi,ali malo veće.

" Alison ne radi to!Svetla su upaljena,sigurno je neko unutra.Preopasno jee."- viknula je Aria zabrinuta šta će biti Alisonin sledeći potez.

"Ah,Aria ponašaš se kao mala beba!Želiš li da zažalim što sam te ubacila u ovu grupu " - Alison ju je streljala očima.

Alison uzima upaljač i pali petardu.Otvara vrata garaže i baca je.

" Brzoo!Trčite! " - viknula je Alison,sada sa malo straha u glasu.

Devojke su bile jedva malo udaljene od garaže kada su čule eksploziju.Petarda / Bomba je eksplodirala.Devojke su pratile Alison ne znajući da je neko tamo.Tobyjeva polusestra - Jenna.


*** Kraj Flashback-a ***


Kada samo pomislim o toj noći,naježim se.Mi smo krive za to što je Jenna slepa.Nisam ni primetila da sam buljila u Tobyja jedno 15 sekundi.

" Oh oprosti " - jedva sam izgovorila.

" Ne brini.Navikao sam da ljudi zure u mene." - rekao je on.

" Ja sam..." - krenula sam da se predstavim.

"Emily.Znam.Ti si jedna od Alisoninih lutaka.." - tvrdio je.

" Molim?? Šta bi to trebalo da znači!?" - pitala sam bezobrazno.

" Ako Alison nije tvoja prijateljica,zašto ste mene i druge tretirali na način na koji jeste?Ili si duboko u sebi ista kao Ali? Zla i opasna?" - rekao je nervozno.

Samo sam zinula.Nisam znala šta da kažem.

" Ne brini.Ja te ipak ni ne poznajem " - nasmešio se.

Uzvratila sam osmeh.

" Mogu li da te pitam nešto?"

Klimnuo je glavom.

" Da li me mrziš?"

" Oh,ne... mržnja je prejaka reč" - rekao je sa uzdahom.

" Pa trebala bih da pođem,bilo mi je lepo da razgovaram sa tobom." - rekla sam i ponovo se osmehnula.

Ne znam zašto ljudi govore da je nakaza.Mislim...uopšte ga ne poznaju.Ne poznajem ga ni ja,ali izgleda fino i dobroćudno...

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Spencer's POV

Bila sam umorna od igre koju igra -A.Znam šta on ili ona,ili Aria pokušava.Želi da otkrije sve naše tajne.Ali ja to neću dozvoliti.Moramo da kažemo jedna drugoj sve tajne.Poslala sam devojkama poruku,uključujući i Ariji ili -A.

Poslato 25.maja 2013. u 13:56 Kome : Hanna,Emily,Aria.

[ Dođite kod mene.Moramo da rešimo neke stvari. ]

U roku od 10 minuta sve devojke su bile tu.Sedele smo u krug na tepihu,u mojoj sobi.

" Pa šta je bilo,Spencer? " - pitala me je Aria.

" - A želi da nas uništi našim tajnama,pa sam pomislila zašto da mi ne uradimo suprotno.Rećićemo jedna drugoj tajne koje -A zna,i to će nas zbližiti." - rekla sam, " pa,ko želi da krene prvi?"

" Pa,to je tvoja ideja.." - rekla je Hanna .

" Okej.Znate li ko je Wren? Melissin bivši verenik..poljubili smo se.I zbog toga je venčanje otkazano.On i Melissa nisu više zajedno,zbog mene." - priznala sam.

Sledeća je bila Hanna.

" Pa vi već znate moje tajne,zbog -A.Ali ne znate da me je -A slikao u toku krađe i predao policiji .Srećom,mama je uspela da me izvuče da ne dobijem kaznu,iako ne znam baš kako.." - priznala je Hanna.

" Ja sam sledeća " - javila se Emily dobrovoljno. "Danas sam razgovarala sa Tobyjem.I mislim da znam ko je -A." - rekla je.

" Što si kog đavola razgovarala sa tom nakazom!? " - Hanna se prodrala.

" Ej,ne poznaješ ga!Zato nemoj da ga osuđuješ! " - Emily je uzvratila.

" Oh,i odjednom ste najbolji prijatelji." - Arija je rekla nervozno.

" Devojkee,koga briga za to?Rekla je da zna ko je -A! " - rekla sam.

" Spencer,Hanna i ja mislimo da si to ti,Aria" - rekla je Emily Ariji.

" Šta!? " - Aria je vrisnula.

Izvadila sam telefon i pokazala joj poruku koja je navodila na to da je Aria -A.

" Ne mogu da verujem da mislite da sam ja -A." - rekla je Aria tužno .

" Sada kada smo to rekle na glas,zvuči glupo.Oprosti Aria"- rekla je Emily.

" Okej,uredu je."-rekla je Aria jednostavno.

" Uglavnom , moja tajna je da...gospodin Fitz i ja se viđamo."- dodala je Aria kao da je to najnormalnija stvar na svetu.

" Štaa!? "- sve smo bile šokirane.

" Upoznali smo se pre škole,a niko ništa nije rekao za vaše tajne,tako da molim vas da ne razgovaramo o tome?"-upitala je Aria.

" Okej,sada kada znamo sve jedna o drugoj,nadam se da će ovo ostati između nas? " - rekla sam.

Sve su se složile.

Beep!Beep!Beep!

Primljeno 25.maja 2013 u 15:33 Od Koga: Blokiran Broj.

[ Čestitam!Četiri drugarice su se vratile,bolje nego ikad!Ali ja ću vas slomiti,devojke!
                                                                                                                                                Pozdrav-A. ]


____________________________________________________________

I evo ga novi deo! Pošto ste primetili da  uvek kasnim sa delovima odlučila sam da poglavlja izbacujem jednom nedeljno.Nadam se da niste razočarani...

Pa,da li mislite da je Toby možda -A?


Slatke Male LažljiviceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora