Spencer's POV
Te noći kada smo nas 4 shvatile da sve dobijamo poruke od -A bila sam na krevetu i radila domaće zadatke. '' Hej,treba li ti pomoć'' , to je bio Wren. Pogledao je u moju svesku, ''sa tvojim domaćim iz biologije? ''
Moja mama je insistirala da Wren ostane kod nas do kraja nedelje.
'' Ne,ionako sam skoro gotova,hvala.'' - nasmešila sam se.Prišao je polici koja je stajala u uglu sobe.Uzeo je sliku sa police.Na slici smo bile Melisa i ja u Diznilendu.
'' Da li ste išli na roler koster? ''
'' Da,to mi je omiljena vožnja'' - osmehnula sam se sa oduševljenjem.
Ustala sam,odšetala do police i uzela drugu sliku,na kojoj sam imala 4 godine.
'' O moj Bože!Tako si slatka'',pogledao me je pravo u oči, '' još uvek si..'' -završio je rečenicu sa tim. I onda me je poljubio,a još gore je što sam ja uzvratila.Mislim,hajdee,on je iz Britanije!Odvojili smo se nakon 4 sekunde. '' Ne mogu da uradim to,žao mi je!",rekla sam mu.Ništa nije rekao,samo je izašao je iz sobe gledajući u pod.Ne mogu da verujem šta se upravo dogodilo,pomislila sam.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sledećeg jutra,kada sam pogledala kroz prozor,videla sam Wrena sa kutijama.On ih je stavljao u gepek svog automobila.On odlazi!?Istrčala sam napolje.Melisa je plakala,a mama ju je tešila.
" Šta se dešava.Wren odlazi?Pa nije ni 2 dana ovde? " - upitala sam zbunjeno.
" Naravno da bi ti volela da on ostane,zar ne!? "- Melisa mi se prodrala.Potrčala je u kuću dok je brisala suze.
'' Spencer,kako si mogla to da učiniš svojoj sestri?Poljubila si njenog verenika!'' - i mama je podigla glas na mene.
" Mama..ja.. nisam ja napravila prvi potez." - nisam znala šta drugo da kažem kao izgovor.
" Čak i da je tako,ti si uzvratila!Nisam to očekivala od tebe Spencer.Idi i izvini se sestri. "
Hodala sam uz stepenice što sporije,nisam želela da se suočim sa Melisom.Pokucala sam na vrata njen sobe. " Gubi se!!"- vrisnula je. Otvorila sam vrata i polako ušla. '' Tako mi je ža..."
" Ne želim to da čujem Spencer!Ughh mrzim te!Zašto si se rodila!? "- vrištala je u jastuk.Moram da priznam,to me je rastužilo.
Izašla sam iz sobe na isti način kao što je Wren sinoć izlazio iz moje.Zurila sam u pod.Kada sam stigla su sobu stigla mi je poruka.
Primljeno 23.maja , 1O : 44 h. Od koga : Blokiran Broj.
[ Vidi šta ti se događa..Jadna Spencer.Moraš da zapamtiš da samo ja mogu da sačuvam tajnu. -A. ]
Ipustila sam telefon iz ruke.Osećam se užasno.Moram da saznam ko je -A!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hanna's POV
Mona i ja smo otišle u Rosewood shopping centru.Videla sam Ray Ban naočare za sunce.Za njih bih umrla..Brzo sam ih stavila u torbu,pazeći da skinem etiketu Videla sam jako slatku haljinu i otišla da je probam,a torbu sam ostavila.Malo kasnije Mona mio je dala znak da krenemo.Čula sam da neko dovikuje.To je bio jedan član obezbeđenja. "Gospođice..." - moje srce je ubrzano kucalo,mislila sam da su me uhvatili. " .. zaboravili ste torbu." - rekao je smeškajući se.Nisam bila uhvaćena,pa sam se smirila.
" Hej,idem do toaleta" ,rekla mi je Mona.Oko minut kasnije stigla mi je poruka.
Primljeno 23.maja 13:21. Od koga: Blokiran Broj.
[ Mogla si da odeš u zatvor!Ali ja ne želi da se to dogodi.Ne još.Možda ću pričekati sledeću nedelju.Ne brini,posećivaću te svaki dan. Poljupci,kučko -A ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Spencer's POV
Na ručku smo Emily i ja bile zajedno.Hanna je bila u kupovini sa Monom,a za Ariu nismo znale gde je.
" Mislim da bi posle škole trebalo da napravimo spisak osumnjičenih.Spisak onoga ko bi mogao da bude -A." - rekla sam prekinuvši tišinu.Dogovorili smo se da Emily bude u 16 h kod mene.
Ding dong! Otrčala sam dole da bih otvorila vrata. " Hej Em!". Uzela sam nekoliko čipseva i sok.Otišle smo u moju sobu. " Okej,trebaju nam olovka i papir " -rekla je Emily.Nakon što smo se smestili počeli smo sa sastavljanjem liste.Verovatno niko od onih koje smo zapisali nisu bili -A.Nastavile smo sa precrtavanjem.
"Volela bih da su Hanna i Aria ovde da nam pomognu."-rekla sam.
"Znam,sa njima je sve mnogo lakše." - dodala je Emily.Telefoni su nam zazvonili.
Primljeno : 24.maja. u 16:39 h . Od koga: Blokiran broj
[ Šteta što ne mogu da budem sa vama.Mislim da imam pametnija posla. -A ]
" To ne može biti! "- rekla sam uznemireno.
" Ali jeste! " - Em bila je uplašena.
" Aria je -A,Emily!!"
__________________________________________
BUUM! Nadam se da vam se ovaj nastavak sviđa,izvinjavam se što je malo kraći od prošlih.Hvala svima koji čitaju priču,glasajte i komentarišite!
Da li vi mislite da će Aria uspeti da ubedi devojke da nije -A ili će je one isklučiti?Sledeći deo verovatno izlazi u nedelju,i nadam se da ću redovno sada objavljivati priče,svakog četvrtka i nedelje.Do tada,byee♥
ESTÁS LEYENDO
Slatke Male Lažljivice
FanficNakon nestanka njihove predvodnice Alison DiLaurentis, najbolje prijateljice Hanna, Emily, Aria i Spencer uvlače se u opasnu igru. Devojkama počinju da stižu poruke od misteriozne anonimne osobe -A, a u tim porukama im -A otkriva da zna sve njihove...