Ostavite neki komentar dok čitate,ty♡
Emily's POV
" NE ! Ostavi me samu Aria! " - Hanna se drala dok je izlazila iz moje sobe,a ostale devojke su samo uzdahnule.
Aria je molila Hanu da se našminka za sastanak sa Calebom.
" Hana samo kaži da i ućuti,pokušavam da učim! " - rekla je Spencer kada se Hana vratila nazad.
" Hanna,ne možeš da kažeš ne,jer sam mu već rekla da si prihvatila. " - Aria je pokušala da je nagovori.
" Okeej,ali to nije sastanak,ok?Ja ga samo upoznajem,kao prijatelja." - Hanna je odustala i prihvatila da izađe sa njim.
" Yees! Pa,sada moram da odem.Ispričaj mi sutra kako je prošlo! " - Aria je rekla pobedonosno.
Kada je Aria otišla,Hanna je počela da priča.
" Uh kakva kučka.Misli da može da mi sredi sastanak sa nekim dečkom,i sve će biti dobro?!" - prevrnula je očima.
" Hanna,rekla je da joj je žaoo!" - rekla sam braneći Ariu.
" Pa,to nije dovoljno!" - opet je povisila ton i Spencer ju je samo pogledala.
Izašla je iz sobe i ostavila Spencer i mene same.Beepp!
Prrimljeno 25. maja 2013. Od : Blokiranog Broja.Oh! Kakva drama sa devojkama!To mi je omiljeno...postaće još interesantnije..
Pa,doviđenja za sad :* -A~ ~ ~ ~ ~
Sledećeg dana sam imala biologiju prvi čas.Odlučila sam da sednem ispred Toby Cavanaugh-a.
" Hej. " - šapnula sam mu,ali nije odgovorio.
" Šta ima novo? " - pitala sam,ali me je on idalje ignorisao.Odlučila sam da pričam sa njim posle časa.
Kada se čas konačno završio i kada sam se okrenula prema njemu da mu kažem nešto on je brzo spakovao knjige u ranac i krenuo da izađe iz učionice.Kada je prolazio pored mene,njegove knjige i neki papiri su ispali iz torbe.Tu je bio i neki CD.
" Sačekaj,pomoćiću ti".- tada sam primetila CD.
" Tears of Blood " - rekla sam, " volim TOB."
Samo se osmehnuo.
" Pa,mogu da ti napravim mix pesama ako želiš?" - na to sam klimnula glavom.
" Hoćeš da izađeš sa mnom u gril posle škole?Mogli bi da uradimo domaći i naručimo nešto za jelo.. " - pitala sam.
" Naravno " - napokon je odgovorio na moje pitanje,za promenu.- - - - - - - - - - - -
Toby's POV
Posle škole otišao sam u gril.Emily je rekla da se nađemo ovde.Posle 5 minuta,ona je stigla.
" Izvini što kasnim,nadam se da nisi dugo čekao. " - samo sam se nasmešio.
Bili smo u grilu oko 2 sata.Pomogli smo jedno drugom oko nekih pitanja koja nismo razumeli,slušali smo muziku,pričali i jeli hamburgere i pomfrit...
" Bilo mi je zabavno danas. " - rekla je Emily na izlasku iz grilla.
" Takodje. " - zagrlili smo se i rastali.
Ne znam šta smo trenutno,ne znam ni da li smo prijatelji,ali mi zaista prija njeno društvo.- - - - - - - - - - -
Caleb's POV
Bio sam spreman za sastanak,ili samo prijateljski izlazak sa Hanom.Nisam bio siguran. Obukao sam crne farmerke,kariranu košulju i patike.Bio sam u restoranu i čekao Hanu.Siguran sam da je ona jedna od onih modernih devojaka koje uvek kasne.Uf,njih ne podnosim.
Posle 10 minuta sam odlučio da ustanem i odem,ali se ona napokon pojavila.Obukla je haljinu na cvetiće i sandale.
" Hej,izvini što kasnim."- izvinila se.
" Nema problema." - nasmešio sam se i seo.
Sela je za sto i uzela meni da bi naručila.
" Amm...Meni dajte lazanje." - naručio sam.
" Ja ću neku salatu bogatu povrćem,hvala." - rekla je.
Sve ovo je bilo skupo,ali mi je Aria dala novac da platim za to.Rekla je nešto kao da to duguje Hani posle svega,ali sam zaboravio o čemu je reč.Posle par minuta hrana je stigla i mi smo počeli da jedemo." Šta voliš da radiš u slobodno vreme? " - Hana je pitala iako je nije zanimalo.
" Volim da slušam muziku." - odgovorio sam.
" Šta je sa tobom?"
" Volim da kupujem,ustvari,OBOŽAVAM da kupujem." - rekla je uz osmeh.
Divno.Biće ovo dugo veče.Ovo ustvari i nije bilo toliko loše.Ona je stvarno slatka i zanimljiva devojka.Ali ona verovatno ne bi volela dečka poput mene.
" Želiš li da razmenimo brojeve? " - pitala je tiho.
Vau,pa možda joj se sviđam.Nee,možda samo pokušava da bude fina.Ipak,dao sam joj moj broj i ona mi je dala svoj.I tako se sastank završio.- - - -
I evo ga novi deo! Haha,nadam se da će vam se svideti♥
YOU ARE READING
Slatke Male Lažljivice
FanfictionNakon nestanka njihove predvodnice Alison DiLaurentis, najbolje prijateljice Hanna, Emily, Aria i Spencer uvlače se u opasnu igru. Devojkama počinju da stižu poruke od misteriozne anonimne osobe -A, a u tim porukama im -A otkriva da zna sve njihove...