MASAL

289 25 9
                                    


Merhaba!! Bölümün bu kadar geç gelmesinin sebebi bu yıl benim için çok önemli. 8.sınıf oldum ve TEOG'a gireceğim için böyle oluyor. Bulabildiğim her fırsatta girmeye çalışacağım. Bu arada 3K olmuşuz??!! Çok mutlu olduuummm! Neyse İyi okumalar sizee7

-

9.Bölüm

Masal

Kız arkasını dönmüş bir şekilde dergi okuyordu. Kahverengi omuzlarında biten saçları vardı, gözlerimi Justin'e çevirdim ve gülümseyerek bana kafasını çevirdi. Kaşlarımı merakla kaldırdım ve kızın bize doğru döndüğünü fark ettim. O kız... Mükemmeldi, gerçekten mükemmeldi koca mavi gözleri ve dolgun pembe dudakları vardı bakışları o kadar çok derin ve anlamlıydı ki...

Ben yanında koca bir domuz gibi kalıyordum.

'' April, bu Kayla.'' Kız elindeki masaya bıraktı ve kendinden emin adımlarla yanıma geldi. ''Tanıştığımıza memnun oldum...'' Kaşlarını ismimi öğrenmek için merakla kaldırdı. ''April.'' Diye yanıtladım, ellerini rahatça kısa tulumunun ceplerine attı ve yavaş adımlarla salona göz gezdirmeye başladı. Ayaklarım yere yapışmış gibiydi hissedemiyordum.

''Kayla, gel seni odana götüreyim.'' Justin elini kızın ince beline attı ve gülüşerek merdivenden çıkmaya başladılar. Ellerimi kendi belimde yavaşça birleştirdim ve kendi kilolarımı hissettim. Çantamı aldım ve odama doğru çıkmaya başladım. Merdivenleri çıkmayı bitirdiğimde Justin'in odasına gözüm kaydı. Hafif aralık olan kapıdan baktım.

Kayla ve Justin yatakta uzanmış konuşuyorlardı. Kayla kafasını Justin'in göğsüne koymuş gülerek havaya bir şeyler çiziyordu. Gözlerimi yere çevirip odama doğru yürümeye devam ettim. Gözlerim buğulanmıştı. Tutunarak odama ulaştım.

''Güçlü olmalısın April... Yapma bunu kendine.'' Kendi kendime mırıldandım ve çantayı odanın kenarına fırlattım. Gözüm masada duran telefona kaydı ve üzerindeki nota...

Bu telefon senin.

J U S T I N

Notu buruşturup çöpe attım telefonu elime aldım. Rehbere girdim ve sadece Collin, Ella ve Justin'in numarasının olduğunu gördüm. Telefonumu kapattım ve karnımın acıktığını fark ettim. Üzerimdekileri çıkardım ve sütyenim ve altımda evde giydiğim kısa şortla kaldım, odamda duran müzik çaları çalıştırdım ve Ipod'u taktım. 'Ariana Grande Focus' çalmaya başladı. Parmak uçlarıma yürüyerek kapıyı yavaşça kapattım. ''Ne yaptığınız umurumda bile değil. Ne haliniz varsa görün!'' Kendi kendime mırıldandım, arkada müzik sesi artarken bende odamda deli gibi dans ediyordum. Şarkının en sevdiğim kısmı geldiğinde söylemeden edemedim.

Şarkı bittiğinde kendimi yatağın üzerine attım ve nefesimi düzenlemeye çalıştım, gözlerimi kapattım ve gülümsemeye devam ettim. Gözlerimi açtığımda şebek bir halde dilini çıkarmış ve gözlerini şaşı yapmış Justin'i gördüm. İlk biraz gülsemde üzerimde sütyenim olduğu aklıma geldi.

''Ya sen neden benim odama durmadan izinsiz giriyorsun?!'' Yattığım yataktan doğruldum ve ellerimle önümü kapattım. ''Sende beni iyice sapık belledin he!'' Sesini inceltip bağırdığı zaman ben gene de kaşlarımı çatmış halde bekliyordum. ''Kayla gitti de mi diye benim yanımdasın?'' İmalı bir şekilde sorumu yönelttim ve yataktan kalkıp dolaba doğru yürümeye başladım. '' Ne demek bu?'' Diye arkasını döndüğünde üzerime askılı bir tişört giymiştim bile.

''Az önce sizi gördüm, Kayla göğsünde uzanıyordu ve gülümsüyordunuz. Fakat bana 2 saat önce gelip 'Sevdiğini' söyledin.'' Ona doğru yürümeye başladım fakat Justin ise tüm dikkatini vermiş beni dinliyordu. ''Karar ver Justin ben senin neyinim?'' Ela gözlü elini yüzüme getirdi, hissettirdiği şey yüzünden gözümü kapattım. Yüzünün bana yaklaştığını hissettim, parfümü benim tenime işlerken kontrolümü kaybediyordum. ''Ben... Bu soruya cevap veremem.'' Elini yüzümden çekti ve yavaşça kapıyı çekip çıktı.

MurdererHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin