Song:Jaymes Young-Moondust
6.Bölüm
Başladığımız Yerdeyiz
''Dinliyorum''
Justin'in bana dönmesiyle söyleyeceklerimi kafamda toparlamaya çalışıyordum.Hazır mıydım?
''Pizza sö-söylemek ister misin?''Göz temasını kırmadan sehpanın üzerinde ki Justin'in telefonunu almaya çalıştım.Fakat bana engel olan olan Justin'in sert elleriydi.
''Bırak.Gerek yok.''Sehpanın üstündeki siyah Iphone'nu aldı ve Yukarı kata çıkmaya koyuldu.Derin ve sesli bir nefes alarak arkama yaslandım.
''Harika,başladığımız yere geri döndük.İyi iş April.'' Sesli bir şekilde düşündükten sonra ,ellerimle dağılmış olan saçlarımı düzelttim.Yayıldığım koltuktan ağır ağır kalktım ve Yukarı odama çıkmaya koyuldum,merdivenden çıkarken Justin'in biriyle konuştuğunu duydum.İstemeden de olsa merakıma yenik düşüp hafif aralık olan kapıya kulağımı dayadım ve konuşmayı dinlemeye başladım.
''Biliyorum,biliyorum bende seni özledim.''
''...''
''En kısa zamanda gelmeye çalışacağım sana söz veriyorum,her gece olduğu gibi gene eğleniriz.Gene seni oyun odasına götürürüm.''
Oyun odası mı? Kiminle konuşuyorsun Justin?
''Tamam,çıkarım birazdan ,diğerlerine de selam söyle,onları da özledim.''
Cehennemin dibine kadar yolun var Justin, siktirip gidebilirsin.Niye umursuyorsam.Sinirlerime hakim olamayıp yumruklarımı sıktım ve koşarak odama gittim ve kapıyı sertçe kapattım,hastalığım devreye girmeden nefesimi düzenlemeye başladım.Kıskanma April,seni ilgilendirmiyor,seni umursamıyor o,sende onu umursama.Güçlü bir çığlık attım ve kapıya tekme attım,kısa bir süre kapıya baktıktan sonra,banyo kapısını açıp içeri girdim ve kapıyı kilitledim, suyu açtım ve üstümdekileri bir çırpıda çıkardım.Suyun sıcaklığını sıfıra getirdim ve kendimi buz gibi suyun içinde boğmaya çalıştım.Ben kendimi ne kadar çok suyun içinde boğmaya çalışsam da başarısız oluyordum.
''Çıkmayı düşünüyor musun ?'' Justin'in sesi beni kendime getirmeyi başardı fakat cevap vermedim
''April?'' İçimde kopan fırtına ile savaşmak ile meşguldüm, kapı hızlıca tıklanmaya devam ettikçe içimdeki fırtınanın şiddeti de artıyordu,gözlerimi sımsıkı kapadım ve kendimi küvetin içine gömdüm.
''April! Aç şu siktiğimin kapısını!'' Justin'in sesi artık boğuk geliyordu, kapı yumruklanma sesleri ardı ardına geliyordu,bir süre sonra ağır bir ses ile kapı yere düştü ve Justin hızlıca soğuk suyun içindeki bedenimi kucakladı.
''Aç gözünü,aç,açsana April!''
Ona boyun eğmekten nefret ediyordum,fakat bir anda vücudumun çok soğuk olduğunu fark etti ve beni bir havlu ile sarmaladığını hissettim.Yavaşça gözümü açtım ve etrafı bulanık gördüm,sonra Justin'in bana bakan bal rengi gözlerini fark ettim ve bütün dünya durdu,kalbim artık kulağımda atıyordu.Bir bakışı ile beni bu hale getirebiliyorsa...
''Neden böyle bir şey yaptın?Çok korktum.''Gülümsemek istedim fakat, yapmadım. ''Lütfen,git yalnız kalmak istiyorum.''Üstünden doğruldum ve havluyu vücuduma sardım,yavaşça yerden kalkmasını izledim,odamın kapısını kapatınca ağlamaya başladım.Yapmamalıydım bunu kendime, sevmemeliydim onu fakat, o benim canımı yaktıkça ben ona gidiyordum.Neden bilmiyorum ama acıyı seviyorum,beni ona çeken de bu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderer
Fiksi PenggemarO Tam Bir Bela Ve Bu Bela Da Beni Buldu April Bir Belanın İçine Düştü Fakat Bu Belanın Hayatının En Güzel En Güzel Şeyi Olacağını Bilmiyordu. ''Hadi April Git Söyle İşte O Da Seni Seviyor!'' ''Yeter!O Bir Katil Ve Benim Kadar Saf Bir Kızı Sevmez,Sev...