Ten blondyn z którym walczyłem.Przy nim czułem się jak w domu.Tylko dlaczego? Przecież ja nie mam domu ,a przynajmniej nie potrafię sobie owego przypomnieć.Tak samo jak nie potrafie go zabić.Tylko dlaczego? Jestem zabójcą od wielu lat.Zabiłem wielu takich jak on,bez skrupułów i z zimą krwią lecz go nie potrafiłem.
Dlaczego siedzi w moich myślach?Nie mogę przestać o nim myśleć.
Mogłem go nie ratować.Pozwolić mu się utopić lecz nie mogłem mu nie pomóc.Po prostu musiałem to zrobić.Teraz odbywam za to karę.
Mordercze ćwiczenia która wykończyły by nie jednego przeciętnego mężczyznę w pare minut mają ze mnie zrobić chodzacą maszynę do zabijania.Hydra wskaże tylko palcem, a moim zadaniem jest zabić.Do momentu w którym wskazali na niego.Szkolili mnie,udoskonalali,a wszystko to tylko dla tego abym mógł zabić każdego.Nie przewidzieli tylko jego, a raczej moich uczuć go nieznanego.Wydawał mi się bardzo bliski chociaż był mi zupełnie obcy.Może i skasowali mi pamięć ale ja i tak pamiętam.Kłamstwo.Ja nie pamiętam lecz tak bardzo bym chciał pamiętać.Czy nie mwoge sobie przypomnieć chociaż jednego momentu z mojego życia przed tym koszmarem?A co jeśli tak na prawdę go nie znam może to tylko umysł płata mi figle bądź sobie to uroiłem?
To bardzo możliwe.Samotność, to ona może być za to odpowiedzialna.Chociaż otacza mnie wielu pracowników hydry to jestem tu sam jak palec.Co z tego że ktoś koło mnie stoi jak nie mam w nim oparcia.Oni są dla mnie jak duchy.
Popadłem w depresję i powoli zbliżam się do szaleństwa.
Właśnie myśl o nim uratowała mnie przed oszaleniem,a czy on o mnie myśli? Nadal nie wiem kim jest i co mnie z nim łączy.Czy kiedy kolwiek się tego dowiem ?Czy odzyskam pamięć ?
Tyle pytań a na żadne nie znam odpowiedzi.___________________________________
Mogą pojawić się liczne błędy zarówno interpunkcyjne jak i ortograficzne itp.Większość błędów może się brać ze złośliwości mojej autokorekty.
CZYTASZ
Luki w pamięci || Stucky (ZAWIESZONE)
Fanfic"w skrócie zdycham jak to czytam" To jest moje pierwsze fanfiction na wattpadzie. Jest nieporawione i raczej nie będę go poprawić. Pisałam je w 2015 przed ca:civil war, więc fabuła ff nie jest zgodna z filmem. OPIS: Bycky powoli odkrywa swoją przesz...