Day 1

284 27 7
                                    

#The day we first met

Summer merupakan pekerja baru di office KBS.Summer sedang menunggu keputusannya,sama ada dia dapat kerja itu ataupun tidak.Tiba2 seorang lelaki menyapa Summer dari belakang"hye,awak datang untuk temu ramah ye".

"Umm,ye tapi saya dah sudah..cuma..tunggu keputusan je sama ada dapat tawaran kerja ataupun tidak" kata summer pada lelaki itu."ohh,ok good luck"kata Suho*wink dekat summer"."omo2 dia wink kat aku ke(melting pulak),aisshh summer jangan fikir bukan2 sekarang nih kau kena tumpu kan perhatian sama ada dapat tawaran atau tidak.

Suho pergi ke arah Summer balik"opps,terlupa nak tanya,nama sape"kata suho*angkat kening*."ummm,nama..nama saya...s..su.summer"kata summer *blushing*."aipp2 tanya nama pon dah blushing ke cik"tanya suho.

"Man..mana ade!" kata Summer dengan tergagap."hehe,ok lah nanti kita jumpa lagi"*cubit pipi Summer."mamat tu handsome la,melting kita"summer bermonolog di dalam hatinya.

Sudah lama Summer menunggu,baru keluar keputusannya."tahniah,cik dapat tawaran kerja di sini dan boleh mula kerja hari ini"kata boss di office KBS."dapat?yeay!!! Thanks tiba2 *peluk boss".

"Ehem2,saya ni boss kamu jangan main2 dengan saya" kata boss."opps mianhae,cepat2 *lepaskan pelukan*."ishh3 kata suho sambil*menggelengkan kepalanya."alahai..dia nampak aku ke tadi,malunya"kata summer.

Boss pergi ke arah suho."suho,mulai hari ni Summer akan sebilik office dengan kamu,jadi kamu tolong bawa dia ke bilik itu."baiklah,boss"kata suho lalu *menarik tangan summer*.

"Hye,kan saya dah cakap kita akan berjumpa lagi,mesti awak gembira sebab dapat seoffice dengan saya kan?wink dekat summer." ishh awak ni perasan la"kata summer

"Hehe,awak dah dikira untung dapat kerja sebelah saya.setiap hari saya boleh buat awak melting dengan saya" kata suho lalu memberi senyuman manisnya ke arah summer.

Summer*blushing*.mereka masuk ke dalam office."hah ni bilik dia awak boleh letak barang awak dulu"kata suho."ok"kata summer lalu*letak barang2 dia atas meja.
"Grr...grr...sejukla boleh tak tutup air conditioner sekejap" kata summer.

"Sejuk sangat ker?meh sini,*gosok tangan lepastu pegang pipi Summer then cium mulut summer.

Tbc.....
(Thanks kepada sesiapa yang sudi baca.pliss vote and comment. Wait for the next part)

20 Days of SummerWhere stories live. Discover now