Day 14

92 15 8
                                    

# Miss you summer

Suho yang masih rindu akan senyuman manis yang sering diberikan oleh summer. Suho juga rindu apabila muka malu summer bertukar menjadi merah.

"Summer,I miss you so much" kata suho sambil memegang frame yang ada gambar summer."summer...There's no woman like you can fill my heart"kata suho dengan membuat muka sedih.

Tiba2 pintu rumah suho diketuk.suho pergi menuju ke pintu untuk membuka pintu."sape pulak datang tu?"kata suho lalu mengangkat keningnya.

Suho membuka pintu dan ternampak wanita yang memakai baju seragam dan memakai cekak rambut di kepalanya.wanita itu seolah-olah comel dan kelihatan masih muda.

Suho POV

"Annyeonghaseyo" kata gadis itu lalu menunduk hormat kepada aku.Aku seolah-olah tahu bagaimana sikapnya.Gadis itu memberi senyuman manis kepada ku membuat kan jangtung ku berdegup kencang.

"Hye,saya ni jiran baru awak.nama saya autumn." kata gadis itu lalu berjabat tangan dengan ku.Yang aku peliknya nama dia autumn(haha author sengaja buat nama mengikut musim,selepas musim summer, autumn.haha XD)

End of POV

"Ohh,ok mari saya bantu awak angkat barang" kata suho lalu mengangkat bagasi autumn masuk ke dalam rumah.

Tiba2 "ahhhh,tikus!!!" jerit autumn.autumn terjatuh dan disambut oleh suho.mata suho memandang tepat pada mata autumn.(omo2,comelnya dia melting aku)kata autumn di dalam hatinya.

(Kau buat hati aku berdegup kencang)kata suho di dalam hatinya)dia terus melepaskan autumn."ohh,sorry saya nak tanya something boleh tak?"kata suho.

"Tanya apa?" kata autumn. "Awak bape umur yerr" kata suho."saya 18,awak"kata autumn."saya 23,jadi awak muda lagi patutla comel. " kata suho lalu senyum sinis.

*blushing*"awak blushing ker"kata suho."yeker sorry saya memang camtu"kata autumn."takpe cute"kata suho.
(Cara awak senyum, cara awak blushing sama macam summer.kehadiran awak buat saya happy sangat :) )kata suho di dalam hatinya.

Tbc.......
(Thanks kepada sesiapa yang baca ff ni sampai habis luv uolls.pliss vote and comment. Wait for the next part."wu huuuuu" *menari gila2*haha XD jom meroyan sekejap dengan author.)

20 Days of SummerWhere stories live. Discover now