#The weird feelings
Sambungan~
"Sejuk sangat ker,meh sini"*gosok tangan lepastu pegang pipi Summer then cium Summer.Muka summer menjadi merah padam setelah dicium oleh Suho." awak blushing ke? Muka awak merah."kata suho.
"Apa!merah!!*tutup muka dengan dua tapak tangannya*." hahaha,tak yah la malu,comel la".
Kata suho lalu menarik tangan summer."dia kata aku comel...omo2 sweet jugakla mamat ni"kata summer di dalam hatinya."Dah tak sejuk dah??" tanya suho lalu memandang tepat pada mata Summer. "Ermm,sebenarnya..." kata summer dipotong lalu oleh suho"sebenarnya apa?sejuk lagi?kalau sejuk lagi biar saya cium awak"kata suho.
"Ehhh!!,tak..tak...dah tak sejuk pulak tiba2" kata summer."ok jom saya ajar awak camne nak buat ni"kata suho.Ketika summer sedang menaip keyboard,suho terpegang tangannya.."ehem2" kata summer.
Suho menghiraukan kata Summer.Tiba2 boss mereka masuk ke dalam office mereka. "Hah!,suho dah ajar kamu?faham tak?" kata boss kepada summer."ohh,boleh"kata summer.
Bossnya yang perasan suho memegang tangan summer."umm,korang ni dah kenapa?dah dating ke ni,sampai pegang tangan ni?"kata boss.
"Tak la mana ada" kata summer*tepis tangan suho*"Taklah kita bff la,betul tak Summer?" kata suho *pandang arah summer."ohh,hhaah"*cover line*."hmm,takpela kalau korang dating pon boss setuju sebab korang nampak sesuai" kata boss lalu kuar dari office.
"What??apahal pulak dengan boss tu,buang tabiat ker?" kata summer."haha,tengok boss pon setuju"kata suho lalu senyum sinis ke arah summer."........"summer diam seketika kerana berasa kekok dengan suho"
"Kenapa awak masih kekok lagi ke pasal ciuman tadi" kata suho."umm,dahlah sambung balik kerja"kata summer.
"Kenapa aku ada perasaan nih?Aku cintakan dia ker?ehh,tak mungkin,baru sehari je jumpa" kata summer di dalam hatinya.
Tbc.....
(Thanks kepada sesiapa yang sudi baca ff ini.pliss vote and comment. Tunggu kan part seterusnya.tak best la baca stop2,just keep reading)