# tarik diri
Keesokkan harinya,summer membawa sepucuk surat dan memberikan kepada bossnya.
"Ni surat apa ni??" kata boss."Surat tarik diri"kata summer."awak nak tarik diri, kenapa?"kata boss kepada Summer."Sebab saya rasa saya tidak sesuai kerja kat sini,minta maaf lah" kata summer lalu menundukkan kepala nya."kalau dah,saya minta diri dulu"kata summer *bow 90 °*.
"Tapi awak tak nak ucap selamat tinggal kat Suho dulu ker?" kata boss."Takpelah boss,kalau dia datang nanti boss bagi jer surat tu kat dia" kata summer.Summer terus meninggalkan tempat kerja nya itu.
Tak lama kemudian,Suho sampai ke office nya.Dia melihat kelibat summer yang masih belum muncul.Boss masuk ke dalam office suho lalu memberikan surat yang ditulis oleh summer.
"Ni apa boss" kata suho lalu menggarujan kepalanya yang tidak gatal."Surat dari summer".suho membaca surat tersebut.
Dear suho,
Kalau awak baca ni maksudnya saya dah tidak kerja kat situ.saya mohon awak jangan cari saya lagi dan tolong lupakan saya.saya minta maaf kerana menolak cinta awak bukan apa awak lelaki yang baik tetapi saya hanya menganggap awak sekadar kawan baik saya. Mianhae chingu~
From your chingu,
SummerSuho yang membaca surat itu pun menitiskan air matanya."wae summer?wae?"kata suho di dalam hatinya.
••skip••
Summer yang baru balik pon masuk ke dalam bilik abangnya.Dia melihat abangbya yang sedang pack baju."abang nak gi mana pack baju banyak ni"kata summer.
"Ohh,abang nak balik rumah omma dan appa,nak ikut tak?" kata vernon ke dongsaeng nya.
"Takpelah oppa,saya nak cari kerja kat sini dulu"kata summer." ok lah abang minta diri dulu"jata vernon lalu meninggalkn rumah tersebut.
Tbc......
(Thank kepada sesiapa yang sudi baca ff saye yang merapu ni (T_T)*author terharu*.pliss vote and comment. Wait for the next part)