Day 7

86 14 1
                                    

#Suho jealous ker??

Sambungan~

Tetapi seorang lelaki sedang memerhati mereka dengan tajam.Lelaki itu tiba2 lari ke arah vernon dan tumbuk mukanya."ahhh,oppa!"jerit summer. "Awak ni kenapa?giler ke" marah Summer.

"Mesti sebab dia*tunjuk vernon* awak tolak cinta saya" kata suho."mana ada!!awak!dia ni abang saya"kata summer.

"Abang awak?" kata suho."ya,abang saya dan mulai hari ini awak jangan kacau hidup saya lagi"kata summer lalu membawa abangnya masuk ke bilik nya.

Suho disuruh pergi oleh summer.Suho berasa sungguh bersalah akibat menumbuk abang summer.

••skip••

"Abang,saya minta maaf tau sebab tadi" kata summer. "Takpelah mungkin dia ingat abang boyfriend adik kot" kata vernon."abang rehat dulu ye nanti saya amikkan kain untuk lap luka abang"kata summer lalu pergi ke dapur.

Summer mengambil kain yang berada di dalam laci.Summer membawa mangkuk yang berisi air panas.summer mengelap luka abangnya dengan air panas."appo" lembam di mulut vernon menyebabkan dia mengaduh kesakitan.

"Sorry oppa,summer akan buat perlahan-lahan ye." kata summer.setelah selesai,summer keluar dari bilik abangnya tetapi tangannya dicapai oleh abangnya.

"Gumowo, dongsaeng" kata vernon lalu memberikan senyuman manis kepada adik kesayangannya."nae.."kata summer lalu membalas balik senyumannya ke arah abangnya.

Summer terus masuk ke biliknya."suho jealous ker"kata summer kerana memikirkan peristiwa tadi."mian suho sebab aku dah lukakan hati kau,tapi aku tak maksudkan pon.summer terus melelapkan matanya kerana sudah lewat malam.

Tbc.....
(Mian kalau typo and kalau tak best.part ni pendek kan.tapi tolong lah vote and comment. Thanks.wait for the next part)

20 Days of SummerWhere stories live. Discover now