Day 4

101 23 0
                                    

# omo2 you say that you love me?

Keesokkan harinya,suho yang datang awal ke office."aipp..mana Summer ni,dah lewat ni"kata suho.
Boss menergah masuk ke office suho."nah bagi kertas ni dekat summer,suruh dia buat ni.ehh,jap mana summer"kata boss.

"Tak tahu la" kata suho lalu mengangkat bahunya.Tiba seorang wanita datang terus masuk ke dalam office."maaf boss,saya lambat"kata Summer lalu menundukkan kepalanya.

"Ishh,ok saya maafkan awak tapi kalau awak buat kali kedua saya pecat awak,saya dah warning ni,so jangan buat lagi" kata boss dengan tegas.

"Hmmm*buat muka sedih*." alololo tak yah la sedih *cubit pipi Summer."takpe jom buat kerja"kata suho.semasa suho tengah buat kerja,summer busy main phone.

"Aippp...main phone nampak" kata suho *rampas iphone 6 Summer*."ya!!!oppa!!"kata summer lalu membuat muka *pout*. "Aishh,jangan la main kesian oppa buat kerja sorang2,teman la oppa kalau tak oppa kiss nanti.

" ok..ok ..jangan kiss..miangla oppa ni"kata summer.Tiba2 Suho berkata kepada summer "I love you Summer since you first come here".

Tbc.......
( thanks kepada sesiapa yang sudi baca ff saya yang merapu nih.plisss vote and comment.sorry sebab part ni pendek huhu saya dah mengantuk tapi part seterusnya lebih panjang.wait for the next part ^^)

20 Days of SummerWhere stories live. Discover now