#Dating ♥
Waktu pekerjaan mereka sudah tamat.summer baru hendak keluar dari office tangan nya sudah ditarik oleh Suho."awak free tak nanti??"kata suho."ummm,free.kenapa? "Balas summer." saya nak ajak awak dating,awak nak tak"kata suho.
"Dating???kat mana?" kata summer lalu mengangkat keningnya."kat rumah saya."kata suho."what??!,rumah awak...tapi omma dan appa awak??"kata summer dengan panik.
"Diorang takdela,saya tinggal sorang2,risau awak mesti nak kita berdua-duaan jer." kata suho lalu senyum manis ke arah summer."ishh"marah summer*cubit peha suho".
Cubitan itu membuatkan suho mengaduh kesakitan."adoii,sakitla.awak ni kecik,comel tapi kuat jugak kan awak ni"kata suho lalu membuat muka sedih.
"Opps,sorry kuat sangat ke saya cubit" kata summer. "Haha,takdelah kuat sangat saya kan man takkan perempuan cubit dah sakit haha*tunjul muscle*.
" ok la bye nanti saya jumpa awak kat rumah awak"kata summer lalu melambai tangannya ke arah Suho.Skip
Summer memakai baju dress yang agak pendek.Summer menyanggulkan rambutnya.summer menaiki teksi untuk pergi ke rumah Suho.
"Wah...besarnya rumah dia(banglo) mesti anak orang kaya kan" kata summer lalu *menekan loceng rumah suho*
Ding....Dong...
Gate rumah suho dibuka dan Summer dijemput oleh suho seperti puteri."wow awak nampak cantik hari ini"kata suho."ohh,jadi selalunya saya tak cantik la.."kata summer.
"Ehh,tak la awak cantik tapi hari ni awak lagi cantik macam bidadari." kata suho.mestilah lah cantik kerana summer punya kulit putih-seputih salji,lelaki mana yang tak suka.
Mereka berdua masuk je dalam banglo itu."awak duduk la dulu saya nak masak jap"kata suho lalu menyuruh summer duduk."awak pandai masak??"kata summer.
"Yup,saya pandai masak,kenapa?" kata suho."Eh takde pape la" kata summer.lama kemudian,makanan yang suho masak sudah siap.semua makanan sudah disediakan oleh suho.suho mengajak summer untuk makan.
"Summer,makanan dah siap." kata suho*tarik tangan summer dan tarik kerusi dan suruh summer duduk*."wahh,sedap nye bau mesti makanan pon sedap."kata summer.
"Untung sape yang dapat suami macam awak dah la handsome,pandai masak,sweet dan caring" kata summer."Haha,dah lah jangan puji lebih,berdebar jantung nanti." kata suho.mereka memula kan makan dinner.
"Mulut awak comotla" kata suho."mane?"balas summer."sini*tolong lap kan*
"Gumowo*blush*" kata summer.
"Awak buat hidup saya sentiasa gembira summer" kata suho di dalam hatinya.Tbc.......
(Thanks kepada sesiapa yang baca sampai di sini.vote and comment pliss.wait for the next part)