Birden bire mağazadan çıkarken karşı karşıya geldiği adamın gözleri belirdi karşısında.
Neden o adamın gözlerini düşündüğünü anlayamadı ama nereye baksa ela renkli gözleri görüyordu.
Hiç birşey söylemeden yolundan çekilip öylece bakakalmıştı Gardenya'nın arkasından. Birde sanki hâlâ burnunun dibinleymiş gibi kokusunu hissediyordu. Öyle güzel bir kokusu vardı ki aklını başından alırcasınaydı. Düşünmemek için başka şeylerle oyalandı.
Yorgun düştüğünü anlayıp sıcak bir duşa girmek için hazırlandı tam girecekken kapı çaldı.
Gelen Esraydı. Gardenya kapıyı açar açmaz Esara'nın boynuna atladı. Hemen olayı anlatmak istiyordu. Esra'nın kolundan çekiştirip hemen oturttu. Napıyorsun kızım ya canımı acıttın dedi Esra.
Gardenya onu hiç umursamadan sus ve beni dinle: bunu sana neden anlatmak istiyorum hatta aklıma niye bu kadar yerleşti bilmiyorum ama anlatma isteği var içimde. Bugün kafamı dağıtmak için dışarıya çıktım biraz yürüdüm ve birinin beni takip ettiğini hissettim. Kurtulmak için bir mağazaya girdim oyalandım falan neyse tam çıkarken bi adamla göz göze geldik az kalsın çarpışacaktık. Ordan çıktığım andan beri onu düşünüyorum. Yüzü çok tanıdık geliyor ama nerde gördüm daha önce hiç bilmiyorum.
- Buralarda karşılaştığınıza göre burda yada buraya yakın bir yerde oturuyordur. Niye bu kadar önemsedin ki ?
- Bilmiyorum Esra inan bilmiyorum. Ve neden bilmediğimi de bilmemek beni zorluyor. Neyse bişeyler içermisin?
- Olur hatta iyi olur canım ya
- Tamam getiriyorum hemen.Esra gittikten sonra yastığa kafasını koydu, uyumak için gözlerini kapattı ve yine o adamı düşünmeye başladı. Niye sürekli bu adamı düşünüyordu ? Niye sürekli gözlerinin önüne onun gözleri geliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
RomansaEn küçük hücrelerine kadar sevmişti kadın. Adam ise sevilmeyi hiç haketmemişti. Selin ÖZDEMİR