Cap.1 Apa

991 30 7
                                    

Edward povestește

Da ...cred ca știți ca sunt vampir. Eu și familia mea ..suntem vampiri. Eu am o iubita pe nume Sara. E om . Nu are un miros plăcut .
Ce urăsc cel mai mult la școală. ..fără sa mă mai gândesc : Swan . Ea e retardata scoli. Tatăl și mama ei ai murit . Ea locuiește cu mătușa ei . Prietena foarte apropiata a mătușii ei , a avut un băiat , pana când a murit înecat. Mătușa ei s a mutat la acea prietena și ea sta singura. Nu mi e frica ca Swan va spune secretul nostru, și chiar dacă l spune nimeni n o va crede.
Sunt în mașină mea . Gonesc spre casa. Eram singur. Lângă mine ( on alta mașină ) era sora mea Alice cu iubitul ei Jasper { nu mai explic fiindcă știți. Scz ca v am întrerupt } Așteptând la semafor , ei doi se pupau în mașină. Blach. Cam la 7 metri este o trecere de pietoni. Swan aștepta la semafor sa treacă. Era încă roșu , dar eu am trecut cu viteza prin fără lui Swan și trec printr o balta și o ud toată. Hanoracul ei ponosit și blugii largi erau uzi leoarcă.
-La naiba! Spuse ea încetul, ca o șoaptă. Alice se gândi. Eu îi pot citi gândurile, iar ea știe ce doresc sa mă gândesc aflând viitorul.
* Nu e frumos. Spuse ea cu morala. [ Edward -# Alice -* ]
# Hai mă ....e Swan
* Și. ....e un om
# Dar e Swan.
* Și ce ? Fii drăguț cu ea ! Nimeni nu vorbește cu ea în afară de mine și Angela Waber.
# Nu e treaba mea .
* Ești un nesimțit. Un mare nesimțit. Carslie se va supără tare. ...
# Mâine îi voi cere scuze.
* Nu ai s o faci.
# De unde știi? A..... Am tăcut din gura.
E dimineață. Mă îmbrac repede și ies pe ușa. Intru în volvo ul meu . Am plecat spre școală.
Trebuie sa parchez mașină lângă intrare. Era 07:13 și eu sunt deja la școala. O aștept pe Sara. Ea mereu vine la și 20 de min.
Ajunge.
-Neața scumpo!
-Hei dragule. Spune ea sărutându mă pe obraz.
-Sara. ..Am o idee
-Ce ?
-Sa ne batem joc de Swan.
-Ce tare ! Si cum facem ?
-O sun pe Jessica și pe Bob.
-UUU. ...rău ești nu ...cine i răutatea mea ...tu ești scumpi.
-Alo Jessica. ...Sa I facem o faza lui Swan. Aha ....da ......da ....perfect. Suna l pe Bob.
-Ce facem?
-Ei acum vin . Când vine Swan , Bob o roagă sa I dea un pic ghiozdanul și îl pasam unul la altul , pana îl aruncam pe jos , și tu sari pe el , ca pe o trambulina.
-E super !
Au venit Jessica și Bob. Vine și Swan . La țanc!
-Swan .....da mi ghiozdanul tău.
-Nu ...lasă ma !
-Nu l dai tu ..îl iau eu. Bob I a luat ghiozdanul și mi l da mie .
-E de la second hand. ...nu ? Răni Jessica râzând.
-E de la SH ....se vede pe el ...striga Sara ca o printesa razgaiata. Atunci , Swan se aproprie se Sara , care avea ghiozdanul, și I trage un pumn în burta.
-Ouuu striga Sara. A căzut în genunchi. Swan și a luat ghiozdanul și a plecat.
-Sara ...esti bine ...
-Nu . Merg la cabinet. Pa iubi.
-Pa Sara!
Azi aveam bio. Stăteam cu Swan. Mai avea 2 ore și o pățea de la Sara. Eu nu mă bag în treaba lor. În ora luptei dintre Swan și Sara , era sportul.
Trebuie sa merg în clasa. E ora de bio. Și eu am sport azi. Dar NU fac. Azi sunt probe de alergare. Nu vreau sa fiu numit racheta. Puterile de vampir mă fac sa fug într o secunda cam 3 km. Intru în clasa de la bio.

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum