Cap.10 Venin

266 19 1
                                    

Cand citiți, porniti si muzica sa vedeti ce bine suna . Cand se termina melodia , puneti o din nou .
M am trezit în camera lui Rachel în același haine. Mă duc în camera lui Jacob
-Neața.
-Neața. Nu Ai școală? Mă ridic ușor de lângă el.
-Cică sunt răcit.
-Amețesc. Simptomele de după coma.
-Hai la spital. Am ieșit din casa. Am urcat în mașină. La granița dintre teritoriul Vampirilor și cel al Varcolacilor era parcată mașină lui Edward.
Am trecut cu viteza pe lângă el. Ne urmarea. De ce naiba nu mă lasă în pace ?!
Jacob a oprit la fel și Edward.
-Taică-su e medic. Du te cu el.
-Jake. ....
-Du te . Te aștept la tine acasă. Sa luam motocicletele. Îmi șoptește el atât de încet încât aproape nu l auzeam. Nu era la fel ca și cu Edward. Când stăteam lângă Edward îmi bătea inima foarte tare. Când sunt cu Jake nu.
Îmi deschise portiera.
-Ce gentleman înnăscut. Ii zic eu sarcastica
El îmi zâmbește.
-Cum a fost la Sara ?! I o tai eu
-De unde știi? !
-Nu este frumos sa o răspunzi unei domnișoare cu alta întrebare. În cei 107 ani trebuia sa studiezi codul bunelor maniere.
-Scuze.
-Jasper.
-Te a rănit?! Vitezometrul depășea 299 de km la ora.
-Nu.
-Sângele tău. Nu se poate apropia de tine.
-Ba poate. Într o zi , când erai la Sara , am venit la voi. Jasper se poate controla perfect acum. Chiar mai bine ca tine.
-Minți.
-Sun o pe Alice . Și a scos telefonul din buzunar , a format nr lui Jasper.
-Alo.....Jasper. Bella a venit la noi și .... urma o pauza lunga în care se uita la drum. Niciodată când conduce nu se uita la drum. Ce a pățit? !
Se uita din nou la mine. M am calmat.
-Bine pa !
Trântise telefonul pe bancheta din spate.
-Cum a fost cu Sara!
Tăcu . Se încrunta și făcu o curba periculoasa.
Am intrat în oraș. Imediat ajungeam la spital. Cobor din mașină
-Mă descurc și singura nu am nevoie de codiță.
-.....se ridica din mașină. Ca o stângace ce sunt, m am dezechilibrat și era sa cad . ERA sa cad . Pana când brațele sale m au ca pe o mireasa. M a ținut așa pana la recepție. Ce o fi aia .
-Isabella Marie Swan.
-Ă da . Poftiți fisa. Intrați în cabinetul doctorului.
-Buna ziua.
-Oooo. ...domnul Edward Cullen. Ce plăcere!
-Da. Am venit pentru ea.
-Fata cu coma. ..nu ?! Ok bineînțeles ca lui Edward îi zicea domnul Edward și mie fata cu coma.!!!!!
-Sunteți foarte .....iubita dumneavoastră nu era blonda? ! Ce mi venea sa rad . Oare ce răspuns îi va da.
-E o cunoștință de familie. Ce ?! Eu cunoștință. ....Pfff după. ..Oricum n am venit pt nervi
Ei vorbeau în termeni medicali, eu mă gândeam la ce voi face cu Jake. De abia aștept sa lucram la motociclete!
Mi a pus niște picături pe frunte. Durerea a dispărut. Edward îi zâmbea medicului. Pfff. ..șarlatani. ..
Edward m a luat în brațe. Mi am dat ochii peste cap. L a ieșirea din spital, era Jasper cu Alice.
-Ești bine ?! Întreabă speriata Alice.
-Dacă vrei o iau eu ....spuse Jasper. Edward dădu din cap ca nu .
-Prefer sa mă duca Jasper. Zic eu drăguță cu o urma de răutate în glas. Edward m a pasat la Jasper . A bătut vântul. L am văzut pe Edward . Nu trăgea mirosul meu în piept ca un om care miroase carnea de porc de pe grătar. Nici Jasper nu a tras aerul cu putere. Dar Alice da. Pe jumătate s a abținut. Edward a plecat furios în Volvo ul sau argintiu.
Jasper m a dus pana în Mercedes ul sau.
M a lăsat în fata casei. Era și mașina Sarei.
Am coborât jos. Ei au plecat făcându mi cu mana.
Am intrat în casa. Era Sara . Avea ochii roșii. Ca cei a unui nou născut ( vampir )
M a luat de mâna și m a tras în mașină ei. A pornit cu viteza de 69 km la ora. A oprit în fata unei săli de dans. M a tarat pana înăuntru .
-Îmi furi iubitul vampir. ...Îți fur eu viața . Cine a transformat o ?! Bănuiesc ca Paret. O prietena vampir de a lui Carslie. Ea era îndrăgostită de Edward. A ajutat o pe Sara.
Sari și căzu direct pe piciorul meu.
-Auu .....UUU piciorul meu !
-Ha ha ha ha rase rea. Își băgase colții în mana mea. Apare familia Cullen. Emmet o ia de gat pe Sara. Jasper îi rupe o mana. Carslie și Edward au venit la mine. Ii auzeam vorbind.
-Deci ..Edward . Ori lași veninul sa intre în ea , ori îl scoți.
Se apleca peste mana mea. Își înfipte dinții în ea.
-Edward. ...mai ușor ....rămâne fără sânge. Simțeam .....nu pot explica.
Am adormit. M am trezit la mine acasă cu un bandaj gros în jurul mâinii mele. Aveam și ghips.
El era lângă mine. Stai !? Nu eram acasă! Eram la spital. Mătușa mea era lângă mine.
-Hei scumpo.
-Ce am pățit? !
-Te ai dus la sala de dans sa te înscrii. Te ai împiedicat pe scări , ai ieșit printre geam. Noroc de băiatul ăsta. ....e un adevărat gentleman. E stat aici de când ai venit cu ambulanta. Acum doarme.
Am zâmbit uitându mă la el.
Eu merg jos. Vorbesc tatăl lui . Medicul Cullen.
Am dat din cap.

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum