Cap. 15 Lumina

188 12 1
                                    

Porniti muzica si cititi in aceladi timp. Suna mau frumos si cand melodia se termina dati din nou .

In sfârșit am am ajuns. Emmet îl avea în brațe pe Alex. Rose l a învelit cu o pătură. Mă țineam de mâna cu Bella.
Fiecare vine în dormitorul ales. Se aude un strigat :
-Ce tare !!!!!
-Alex .....alege orice camera vrei. ...spuse Alice.
-Pot dormi cu Rose și Emmet ?
-Nu.... dragule. ...sa I lăsăm singuri. Ii spuse Bella
-Nu....insist. ....oti cum noi nu dormim
-.......mbine.
Rose l a luat de mâna pe Alex și au urcat la etajul 3 al casei.
Bella s a schimbat la baie. Era miezul nopții.
-Eu mă culc . Zise Bella.
-Somn ușor scumpo
-Merci.
A adormit.

DIMINEAȚA

Rose bate la ușă. Intra ușor și îi aud gândurile
^Eu , Alex și Emmet ......Este o tabără pentru părinți și copii. ...
# De cât timp ...
^Pai...2 săptămâni și 7 zile. ..3 săptămâni.
# Mmm. ....da.
^ Merci . A ieșit. Bella sigur nu se va supără.
Era ora 11:04
-Hei .
-Buna dimineață! îi zic eu șoptit.
-Mâncăm ceva ?
-Desigur. ...
-Alex ....e treaz ,?
- E plecat ...într o tabără cu Rose ....în Germania
-Înțeleg. ...doar noi doi ..și mi zâmbi.
-Doar noi doi . M a tras spre ea . Buzele ni s au atins. Era un moment deosebit. Mâinile ei firave de om se jucau gingaș cu parul meu. Mâinile mele erau în jurul taliei ei subțiri. Ii simțim inima cum îi bate ca aripile furturilor.
Buzele ni s au dezlipit. Am coborât împreună la bucătărie.
I am făcut 2 ochiuri. Manca.
-Alice și Jasper unde sunt ?
-Aice a vrut înapoi acasă. Nu I prea place casa asta. Nu știu de ce ..dar știu ca de când Carslie a cumpărat o ....Alice nu a dorit sa vina aici. I am citi gândurile. Am aflat ca în pădurea ăsta I a lăsat semn pe spate un urs. La vânătoare. Suntem singuri de tot.
-Azi ce facem ?
-Eu voi fi o maimuță îi zic eu râzând.
-La ce te referi ?
-Ne vom cațără prin copaci.
-Bine. Într o zi ...as vrea sa te văd cum vânezi.
-O cauți cu lumânarea. .... eu mă chinui sa nu te omor. ...iar tu mă rogi sa vezi monstrul care te poate ucide.
-Nu o vei face
-De unde știi ?! Chiar în secunda asta. ...Din greșeală. ...te poți tăia la deget. Mirosul. .....ma va învălui .....Singura imagine pe care o vei avea în viața de apoi ...Este imaginea cu monstrul din mine. Bestia de care te feresc
Ochii ei de culoarea ciocolatei luceau. Era îmbrăcata subțire.
Soarele lucea.
-Îmbrăca te normal și lejer. Eu te aștept. Ea s a ridicat ușor de la masa. S a dus în camera .
S a intors cu aceleași haine de la tribunal. Blugi și o bluza lejera. Eu eram în blugi și un tricou gri.
Nu vorbea. Se uita în jos. Mana mea ridica bărbia ei fina.
-Ești supărată. ...
-.....nu
-Zâmbește. Se uita tot în jos.
Am sărutat o pe frunte.
-Mergem ....întreabă ea
-Urca. ....S a urcat în cârcă mea și am sărit pe geam. Am făcut o săritură ...lunga cam de 100 metri. .adică un hectometru. Nu mă judecați .....Am 3 diplome la medicina .
Am ajuns direct într un copac. M am cățărat ca o maimuță în copac. Din vârful copacului am sărit pe o stanca uriașă. Am lăsat o jos.
-Ei....cum ți se pare ?!
-Ăsta ...nu e posibil ...spuse ea emoționată.
-E posibil în lumea mea. Am luat o în brațe și am sărit de pe stanca jos. Eram foarte departe de casa. Am coborât jos . Era așa întunecat. Cam la 5 metri erau niște raze de soare .

Bella povestește

M a lăsat jos. Îmi bătea inima așa tare.....
S a urcat într un copac. Eu eram jos.
-Ai vrut sa vezi monstrul. ..uite l. A rupt un copac și l a azvârlit ca pe o minge în direcția opusa. S a apropiat foarte tare de mine. Apoi sarea printre copaci. S a oprit lângă mine. Și a pus o mana în jurul taliei mele. M a tras cam cu 1 metru mai aproape de razele soarelui. Mi a dat drumul și s a pus în lumina soarelui.
-Edward. .....tu ..Ești. ..
-Un monstru. ....doar monștrii pot fi așa. Pielea lui lucea ca un diamant. Era un diamant din granit indestructibil.
M am apropiat de el . Mi a luat mana și a pus o ușor în bătaia soarelui. A lui lucea atrăgător. A mea nu lucea.
-Te iubesc Edward. Dacă nu erai tu . As fi plecat în Florida.
-Tu ești un drog pentru mine. Drogul pe câte îl iubesc mai mult ca orice pe lumea asta.
Am roșit.
-Uite cum leul cel monstruos se îndrăgostește de un mielușel mic. Spuse el suav
-Ce miel prostuț.
-Ce leu nesuferit.
S a apropiat ușor de mine. Mâinile sale sau sprijinite de stanca. Ei eram intre mâini. Distanta dintre buzele noastre era de 2 milimetri. Buzele se uneau ușor. Dansau delicat și ușor una peste alta. Inima mea ajungea pana în Africa .
Știam ca el simte bătăile inimii mele , dar nu o puteam opri. Sărutul continua lin. Buzele se depărtat ușor una de alta.
L am luat de mâna și am început sa ne plimbam prin pădure.
-Edward. ....de ce m ai ales pe mine și nu pe Rose sau Alice ?
-Recunosc, înainte se a veni Emmet, Rose se dădea la mine. O respingem. Pe tine când te văd ...simt ....parcă mă simt din nou om. La ea ......o simt ca pe o sora. Mă certam mereu cu ea pe tema asta . Apoi a venit Emmet. Rose și Emmet sunt suflete pereche. Ca eu și cu tine.
-De unde știi ca eu sunt ...
-Bella . Nu mă pot înșela. Te iubesc mai mult decât propria mea viața .
-De ce ...înainte de a veni Alex ...Rose se purta urat cu mine ?
-Este ...cum sa zic ...geloasa. Ea nu a avut de alege intre om și vampir. Dar tu ai . Și este trista. Tu dai cu piciorul în viața umana ca într un gunoi. Ea ar da orice sa fie în locul tău.
-Am vorbit cu Rose prin mesaje . ................Ă. .....
-Da....
-Noi nu îl mai avem pe Alex .
-......
-Rose m a implorat sa fie ea și cu Emmet .....părinții lui.
-Mda. ....nu sunt nici afectat ...nici vesel
-Noi suntem prea ocupați de noi ....I am zis eu râzând.
-E mai bine așa.
Mi a zâmbit . Este ca Adonis. Un zeu superb de care toate femeile se îndrăgostesc .
Bate vântul. Edward m a luat pe sus. Își folosea viteza . Am ajuns acasă. A pornit centrala. Începea sa se încălzească treptat. M am așezat pe canapea sa mă uit la Tv. Edward mi a adus o pătură pufoasa bej. M am încălzit repede.
-Alege tu un film . Ii zic eu tandra -Sa mă uit pe lista . Pfff "Amor scris invers la Amor " ce titlu de 2 lei ! Vrei " Flori sub perna " ?
-Da . Suna bine.
-Îți aduc gustări ok ?
-Ok .
În câteva secunde sosește și 4 castroane PLINE de dulciuri și 8 pungi cu chipsuri.
Începe filmul. Este vorba despre o fata ( Melisa ) care se muta cu părinții ei în alta parte tarii. Ea cunoaște un tip ( Matt ) care o violează. Fata face avort fără ca părinții ei sa știe * ei nu știau de viol * . ( fata are doar 15 ani ). Fata leșină pe strada și cunoaște un tip numit Jay Sean. Pe fata o chema Melisa Elynor Fably. Ea și Jay Sean se îndrăgostesc. Apoi ei închiriază o casa la tara unde fac ..... sex . 45 minute din film e doar scena lor de amor. Și totul era pe detaliat . Eu mă uitam dezgustata la Edward. El îmi zâmbi. Am observat ceva : nu foloseau .......pre..... (știți voi ce ) .Și la final fata nu rămâne însărcinată. Dar Jay moare . Îl înjunghie Matt. Matt o leagă în lanțuri pe Melisa și o obliga sa....... și fac.......cu sunete de genul ăsta ( transcriu un dialog în care Melisa povestește din film)
"-Ooh. ...Matt o
-Simte plăcerea. .... Aveam orgasm puternic. Limba lui îmi musca partea feminina. Mă simțeam împlinită. Ce am simțit cu Jay e nimic pe lângă ăsta. M a tras de picioare. Penisul sau a intrat în gura mea. Sugeam aroma dulce. Sugeam. Sugeam. Sugeam. Sugeam. Sperma curgea pe gatul meu intrând în stomac.
-Urla Melisa. ....
Nu puteam urla .
Își scoase Penisul . Acum mă rotea . Și a băgat partea masculina în fundul meu gol. Erau mișcări de du te vino . Mergea repede. Prea repede ."
-Putem închide Edward? !
-Dacă nu ți place ...spuse el râzând.
-Ne uitam la un film horror?
-"Fantoma din ......"
-Îmi suna telefonul. Alo .....cum ?! Rosalie! ! Cum ai putut ?! Cum sa mă calmez !! Uf. .ok pa
-Ce e ?
-L au transformat pe Alex!
-Ești geloasa îmi zâmbi el
-Ba nu ...doar un pic. Și am ras amândoi .
-Nu e grav. Oricum trebuia sa se întâmple .
-Da.... Ai pui pt prăjit ?!
-Da . Vrei ?
-Îmi prăjești?
-Dar vreau sa te văd în postura de gospodina. ...îmi zâmbi el
-Da mi sortul. ...
Am făcut un pui delicios

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum