Cap.18 Da vreau

135 10 0
                                    

Era dimineață.  O nu ! El nu era ! Am început sa îmi mușc buza de jos.  O lacrima îmi coboară pe obraz fără sa vreau  . Simt miros de ...de..omleta.
-Edward? ! Ești aici ?!
-Da . Sunt la bucătărie.  M am simțit vie. 
Cobor în fuga scările.  Sar peste ultimele 4 trepte.  Îl îmbrățișez cu puterea neînsemnată le care o aveam fata de a lui. 
-Edward  ......sa nu mă mai sperii niciodată.  Am crezut ca mor!
-Liniștește te . Ți am făcut micul dejun.  Omleta cu ciuperci și salam.
-Edward. ...ramai ....cu mine nu ?
-Da. După ce mănânci,  mergem la Carslie acasă.  Rose , Alex ,Emmet,  Alice , Jasper,  Esme și Carslie merg la vânătoare și vin înapoi direct la lupta .
-A fost deliciosa omleta.  Ms mult. -Cu plăcere.  Începe sa te pregătești. ...într o ora plecam.
-Ok.  Pun farfuria în chiuveta și urc la etaj.  Fac un dus și mă spăl pe dinți. Îmi iau o bluza maro și blugii albaștri.
Îmi iau bagajul și cobor .
-Mergem? !
-Haide.
Urcam în mașină.  Apasa pedala . Eu am deschis tableta.  Edward îmi zâmbi.  Inima mea zbura din mine .
-La naiba! 
-Ce e Bella?
-Am murit!  Offf. ...zombie aiurit. Edward a început sa rada.
-Bella. ....Am ajuns.
-Bine.  Cobor din mașină.  Intram în casa,  era goala. 
Edward mă conduce în camera lui .
-Edward. ....Aici nu era o canapea? De ce ai pus un pat aici?
-Patul e ca sa te odihnești.
-Eu merg sa fac o supa.
-Eu citesc în living.
Am coborât la bucătărie.  Am luat ingredientele și m am pus pe treaba.

~> PESTE 2 ORE <~

Supa era gata.  Îmi pun într un castron de porțelan 3 polonice.
Supa era delicioasa.
Termin de mâncat și spăl vasele.
-Edward. ..hai în pădure.
-Bine.
În pădure Edward mi a vorbit despre soiurile de copaci . Se făcuse seara.  Intram în casa.  Nu mă schimb în pijamale. Edward intra în camera cu mâinile la spate. Se pune în genunchi,  în poziția în care băiatul îi cere mana fetei.
-Isabella Marie Swan.....vrei sa te măriți cu mine ? Deschise cutiuță și scoase un inel cu o piatra albastru- verde . Era mirific.
-Da . Mi a pus inelul pe deget.  Mi am pus mâinile în parul lui.  M a luat în brațe și ne am sărutat pasional.  Buzele ni s au dezlipit. 
-Te iubesc!
-Eu mai mult . Am adormit în brațele lui.
Dimineața m a tezit un vânt puternic . Îmi ridic capul . Edward se plimba prin casa cu niște sacose în mana.
-Edward ...ce s a întâmplat ?!
-Plecam în Rio. ..
-Ce ?! De ce ?!
-E mai sigur.  Vom sta pe insula Esme . E în loc Minunat.
-Insula Esme ?!
-Carslie I a luat lui Esme o  insula.
-Aha. ....Merg sa mă schimb
-Te aștept la mașină. M am dus la baie,  m am schimbat. 
Am coborât repede. 
Am urcat în mașină și el a pornit.  În avion nu am făcut nimic.  M am uitat pe geam. 
La aeroport am coborât și am urcat într un taxi și ne a dus pe plaja.  O barca ne aștepta.  Edward a pornit motorul.  Apa mă stropea jucăușă  .
-Wow!  Insula e ...super !
-Mulțumește I lui Esme. După ce lăsăm bagajele ..înotam ?
-Nu am costum de baie. 
-Alice ți a pregătit o geanta. 
Am tăcut și am intrat în dormitorul imens.
Mi am așezat geanta jos , iar el mi a adus geanta de la Alice.
-Eu merg acum sa înot.
-Eu despăchetez.
-Te aștept în apa. Șopti el suav.
-Ok. ...El a ieșit.  Am mers la baie.  Am făcut un dus și m am spălat pe dinți de 4 ori.  M am ras repede pe picioare.  Eram într un prosop alb.  Merg în dormitor.  Deschid valiza de la Alice. 7 lenjerii intime franțuzești : negre , albe , gri , roșii, roz bombon,  transparente și turcuaz.
-Alice. ...Am șoptit eu . A prevăzut ea ceva. 
O ...Am găsit 3 costume de baie : unul alb , unul roz și unul negru. Îl iau pe cel negru și îl îmbrac. Îmi așez parul și ies pe plaja. 
Edward , cu spatele la ușă și fata la luna,  în short ul sau de baie albăstru închis. Intru în apa călduță.  El se întoarce cu un zâmbet gingaș.
Toată noaptea am înotat.  Bineînțeles. ...El se dădea mare și tare ca poate sa nu respire deloc.

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum