Cap.6 Adevărul

330 17 0
                                    

Am urcat în camera mea.  A venit și el. 
-Te pot anihila în câteva secunde. -Dar nu o vei face.
-Sângele. ...sângele tău ...miroase atât de bine.  Ești ca un drog pentru mine.  Cocaina de care nu mă pot lipsi.  Viața mi s ar sfârși dacă nu te as privi , dacă nu ți as putea simți aroma.  Am vrut sa te ucid.
-Dar nu ai făcut o. 
-M am abținut.  Aveam nevoie de un parfum ieftin și  miros de împuțire.  Le am găsit pe toate ăsta la Sara.  Nu ți poți imagina , de câte ori bate vântul și ești aproape de mine,  cum mirosul tău irezistibil mă cuprinde și doresc sa te anihilez.
-Dar nu .......
- Tu ...esti singura persoana ....ce simt pentru tine nu am mai simțit pentru nimeni.  Fluturi în stomac. .....simt nevoia sa te protejez.
-Eu.....simt la fel.
-Nu pot sta aproape de tine. Sunt un monstru.  O fiara ascunsa sub mantia protectoare.
-Eu simt la fel.  Vreau sa te apar de .....TE iubesc
-Și eu . M am roșit în obraji și am  lăsat capul în jos.  S a așezat pe canapeaua de sub geam .
-Bella. ....vreau sa ți cer ceva
-.....
-Vreau un sărut adevărat ...Din inima.
-Dar Sara...
-Nu am simțit nimic cu ea din ce am simțit cu tine.
M am dus lângă el.  M a prins de talie , iau eu de par.

Edward povestește

Am prins o de talia ei subțire.  Ea și a băgat mâinile în parul meu.  Am tras o spre mine . Buzele niște s au unit.  Dansau delicat una peste alta.   Am luat o în brațe și ne am pus în pat . Buzele ni s au dezlipit.  Ea s a cuibărit la pieptul meu . A închis ochii ei angelici.  A adormit.  Parfumul ei rafinat .....doream s o manac . Sângele ei delicios dansa prin venele subțiri . Inima ei , era ca aripile unei păsări.  Bătea repede.
Eu , fiind rece,  o înfrigurat și mai tare . Mana mea I a atins fata delicat.  O mângâiere.  A tresărit. Am luat pledul de pe pas și am învelit o . Îmi este greu sa mă abțin.  Luna lucea peste casa ei.  Era deosebit de frumos sa o privesc dormind.  Avea o pielea alba aproape ca a mea.  Era așa frumoasa.  Nici măcar Rosalie nu o întrecea. 
Mâine o voi prezenta familiei mele.  Jasper,  Alice , Rosalie,  Emmet și Esme se vor abține cu greu.  Mai ales Jasper.  El era pana acum un an. ...cum sa zic ...manca oameni.  Carslie e expert cu controlul asupra unui om.  Este medic.  Sângele ei delicios curge ușor prin ea.  Oricât de greu ar fi ......o iubesc.
Îmi iau telefonul de pe noptiera.  Formez nr lui Carslie.
-Alo .....Carslie.
-Ne a spus Alice. 
-Aaa bine.  Spune I lui Esme . Sa știi ca mai întâi mergem la o plimbare în pădure.  Vreau sa vorbesc ceva cu ea.
-Ok.  E bine așa. Tu unde ești ....la vânătoare?
-Nu .
-Unde...la Sara ?! Întreabă el curios.
-Nu . La Bella.  Deodată cineva îi ia telefonul lui Carlisle.
-Swan ?! Întreabă Rose revoltata . Vrei sa ne faci de rușine?  Împăcate cu Sara !
I am închis telefonul în nas.
Era 4 dimineața. Luna cobora ușor.  Mă tem de un singur lucru.  De mine.  De monstrul din mine.  Fiara sălbatică și monstruasa ascunsa sub pielea de vampir atrăgător. 
Dacă Jasper nu se va abține ?
Dacă Alice va ceda ?
Dacă Rosalie va face o criza?
Dacă se va ajunge la lupta?
Orice ar fi , nu o voi părăsi. Niciodată.  Mă lupt și cu Aro dacă e nevoie.
Mă uitam fix pe perete. Timpul trecea.  Tic tac. 
Se făcuse ora 4 :12 . Merg la vânătoare.  Ochii încep sa mi se îngerească . Era mai bine sa mă hrănesc.
Mă ridic ușor de lângă ea . Nici nu a simțit.  A rămas în aceiași poziție.  Am coborât repede pe scări.  Intru în mașină.  Apăs pe pedala.  Vitezometrul depășea 100 km la ora. 

Bella povestește

M am trezit.  Era ora 6:46 . Îmi amintesc ceva.
Ohhh. ...Doamne!  L am visat pe Cullen.  Gata ....gata. ...  încercăm să mă potolesc singura.
-Ohhh.  Mă bag cu capul în perna.  O pana mi se pune în gat. 
Incram. .Incram. ....ma înec. .. gata .
Ce idioata sunt! L am visat pe Cullen! De ce ?!
Ohhh.  Merg sa mănânc ceva. 
Lapte + cereale = mic dejun ideal.
Mă așez pe canapea.  Mă suna cineva.  Nu știu numărul.
-Alo.
-Alo....buna ziua ! De la ACAP.
-Ce ?
-Angentia Caselor Aproape Pierdute.
-Pierd casa ?!
-Nu....aveți de plătit o taxa de ...
-....
-13,67,8 centi.
-Bine.  Voi trece într o zi . Unde .....deja mi a închis. 
Uh.  Nu sunt trista ca l am visat pe Cullen . Sunt trista ca mi fac speranțe false. 
Probabil e acasă la Sara . În același pat cu ea.  Făcând .....mda. Nu pot sa mă gândesc la alt ceva. Mă gândesc doar la el.
Ce fac azi ?! Normal. Ce fac eu de obicei.  Nimic.  Probabil mă voi plimba prin pădure.
Merg sa mă schimb.  Am o pereche de pantaloni maro in dulap.  Ii voi purta azi.  Pantalonii  intrau ca o pereche de colanți.  Îmi iau o cămașa roșie cu carouri negre  ( știți voi de care ). Parul mi l las pe spate și mi pun o coronita . Merg în living.

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum