Cap.5 Cioc cioc

339 20 3
                                    

Bete cineva la ușă . Nu știu de ce dar am mers amândoi. El a întins 36 de dolari iau eu 46 de dolari. Ne uitam la cel de la livrări. Cel de la livrări I a luat banii lui Edward. Mă întorc cu spatele și fac un pas jumate. Am auzit :
-Ce norocos ești, frate . E o fata minunata.
-Ms mult. Și închise ușă.
Ii suna telefonul.
-Da Sara! Ce vrei ?! ......Da bine ...drum bun ...fericire îndelungată. Și sa te calce cu motocicleta lui de la second hand. Dacă lui Tim îi plac curvele ca tine .......nu mi pasa ! Bine ....da aha. ..Ai plâns în pumni. ...zicea el sarcastic. Îmi amintesc de ochii tai ..de fapt de fata ta ...fata ta de șobolan împuțit din canale. Hai ...scutește mă . O ai învățat cuvinte noi ..........măcar știi ce I ăla dictionar ?! Hai pa !
Închise telefonul. Eu stăteam pe canapeaua din living.
-Schimbate în pijamale. E destul de târziu. Eu pregătesc pizza.
Nu am zis nimic și am mers în camera mea . Nici măcar nu m am schimbat. Îmi pregăteam haine dacă plecam undeva mâine. Azi era joi. Mâine nu facem ore. Primele 2 ore le am cu diriginta și apoi 2 ore se mate , apoi sport. Diriginta lipsește deoarece este bolnava. Și nu mai facem școală vineri , luni , marți. Și apoi miercuri avem primele 3 ore mate , iar doamna de mate e plecata în concediu. Joi avem a treia ora mate ,și nu facem ore deloc . Și vineri nu vine diriginta. Am o săptămână libera , fără teme fiindcă le a făcut Edward. Am ieșit din camera cu 46 de dolari în mana. Nici bine nu am trecut pragul și mă rodea conștiința ca nu m am schimbat în pijamale. M an întors și mi am luat pantalonii mei scurți gri și tricoul albăstru închis și be dedesubt sutienul meu obișnuit.
Cei 46 de dolari erau în mana mea. Cobor ușor pe scări.
-E gata pizza. Spuse el cu o voce suava.
-Bine. Poftim banii.
-Nu I vreau.
-I ai !
-Nu I iau.
-Am spus sa I iei!
-NU IAU BANII !
-NU MANANC PIZZA PANA NU I IEI. și atunci trântesc cutia cu pizza pe jos . Îmi curge o lacrima și urc repede la mine în camera.

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum