Era dimineață. Alex s a trezit acum o ora și se juca pe tableta.
Îmi iau telefonul din buzunar și sun la Carslie.
- Alo Carslie. ...ne dai cheile de la cabana din munți?
- I le am dat lui Alice . Ei sunt la casa ta ...Cea la care ai stat când ai ......Ai vrut s o omori pe Bella. Pe strada 17
-Ok ....pa.
Acolo ....Ai fost refugiul meu.....acum 5 luni...Bella s a mutat . Poate l a început v am dat impresia ca ea e de la început aici...de acum 5 luni e venită .. în primele ei zile de școală am vrut s o omor. Mi am cumpărat o casa la jumate de oraș distanta intre noi . Ea a aflat de secret de la Alice. In timp ce vorbeau ....Bela a atins o pe Alice . Fără sa mai gândească .....Alice I a spus.
Ea s a trezit.
-Bella. .. plecam în câteva ore la munte .
-Trebuie sa .....mâncare ...bagaje.
-Le facem. ....
-Alex s a trezit ,? Alex intra în camera .
-Cine m a ajuta și pe mine cu bagajele? Și a început sa facă mișcări disco.
-Hai în pat ....îi spunem amândoi zâmbind . El urca în pat. Între mine și ea.
Râdeam cu toții.
-Ce vreți sa mâncați ?! Întreb eu zâmbind
-Omleta. Răspund ei.
Bella se ridica din pat . M am ridicat și eu din pat . M a sărutat pe obraz . A șoptit :
- Merg sa fac bagajele. Eu am îmbrățișat o
-Edward. .....ajuta mă ....te rog ...valiza e grea.
-Urc acum.
I am dat valiza jos.
-Merci
-Pentru tine orice.
A făcut repede bagajele. Și ale ei și ale lui Alex. Ei mănâncă. Eu le zâmbesc . Ce monstru mizerabil și dezgustător sunt. .....
Ei urca sus . Se Îmbrăca de drum și coboară .
Alex iese în fuga pe ușa și striga
-Mergem la munte!
Îi iau bagajele Bellei și urcam în mașină.
-La naiba !
-Ce e Bella ?
-Peste doua săptămâni avem balul. .....Di nu vreau sa merg !!!!
-Vom vedea. .. .
-Unde mergem ?
-Pe strada 17 ...
-De ce ?
-După Alice. ......
-Aaa.
Ajungem în fata casei.
Bat la ușă . Nimic.
-Sunt oare aici ? Întreabă Bella . Alex s în mașină.
-Le simt mirosul.
-Sa intram. ...zice Bella.
Deschid ușa. 5 sticle goale de JB erau răsturnate pe parchetul mate închis. De unde știau ei de sticlele mele de JB? ! Si de ce pianul meu e în mijlocul living ului? !
-Avem musafiri. ....era ....vocea lui ......Emmet . Bella m a luat de mâna. Simțeam putina teama din corpul ei .
Deodată apare Alice. În lenjeria intima gri cu dantela roz bombon .
Bella povesteșteEu n as fi putut sa arat așa nici dacă mă operam . Corpul ei suplu și perfect ....avea formele excelent de bine conturate. Era femeia pe care orice tip și o dorește. .. Pfff. ... eu nu voi fi așa nici cu 10001 operații. Lenjeria se potrivea de minune cu parul ei.
Apoi apare Rose. Într o pereche de pantalonași scurți albi și într un sutien albăstru din dantela .....avea formele mai frumoase decât Alice. ....era Femeia Perfecta. Este cea mai frumoasa fata . Parul ei blond se asorta cu sutienul albastrul .Edward povestește
-Scuze . Șopti Alice cu capul în jos.
-Emmet a găsit sticlele. ...și ....
-Măcar tăceți. .....băieții unde sunt?!
-Edward. ....n am făcut. ....
-......De ce ? De ce aici ? De ce acum ? De ce sticlele mele ?
-Scuze. .....
-Schimbați va ....și ....asta e ....nu sunt supărat. .....
-Imediat venim. Începeau sa alerge în sus și n jos . Căutau haine ......și apoi își făceau bagajele și băieții. Eu îi cântăm la pian Bellei.
-Mergem ? Întreabă Jasper
-Luam mașină cu 2 banchete ?
-Da ...
Jasper conducea , Alice lângă el . Rose a insistat sa stea ea cu Alex . Deci ...Rose , Alex și Emmet. Apoi eu și Bella.
Eu și Bella ne priveam în ochi. Se auzeau râsete de la Rose , Alex și Emmet.
-Ăsta e maimuțoiul meu ...zicea Rose . Emmet și Alex glumeau . Rose se harjonea cu ei.
-Te iubesc .....îmi zise Bella.
-Bella .... tu ești viața mea ....fără tine. ....
Ea s a ghemuit la pieptul meu. Se întuneca se deja. Mergeam mult fiindcă casa era în adâncul munților și pădurilor.
Alex a adormit. Emmet se juca pe tableta lui. Alice vorbea cu cineva prin SMS uri . Rose la fel. Eu și Bella ne jucam pe tableta. Eu îi dădeam idei de case , iar ea le construia.
CITEȘTI
Twilight - Un alt început
Fiksi PenggemarEu voi face un alt început Twilight. Va fi diferit de cel original . Dacă îmi dați VOT , va dau înapoi. Dacă mă urmăriți, va urmăresc și eu. Pupici Fani Twilight! :*