-Am ajuns.
- Vino și tu ....te rog.
-.....A tăcut și a coborât din mașină.
Intru în casa. El închide usa de la intrare . Eu urc repede sus.
-Edward. ..urca !
-Te aștept la casa 17....
-Dar. .....prea târziu ....sunt singura. ...
Deschid ușa. Pe pat era Alice în poziție de yoga.
-Alice. ....
-Știu. .. .Bella ...înainte de toate. ...vreau sa auzi ceva foarte important și real. ...care te ar putea face sa te răzgândești pentru moment...sa te facă sa renunți la Edward.
-Eu.....
-Şhh. ...Noi suntem niste monștri. Edward poate fi rănit. Chiar sa. ...sa. .. sa moara. Tu ce vei face ?! Nu răspunde ....vei fi disperata , te vei sinucide și .....alții vor suferi după tine. Sau ...Dacă tu te ai răni .....sau ....sau ...cel mai rău să mori ,Edward nu și ar ierta o niciodată. Și după cum văd. .. Dacă Edward va lupta. ....se va termina rău. ...rău pentru ...amândoi. ....
-Nu va lupta. Orice ar fi. ..nu va lupta. Fac orice. ...ma arunc de la balcon. ...dar ...orice ar fi...nu va lupta. ...
-Bella. ..acum văd. ...( se uita fix pe un perete ) decizia ta. ...nici tu ..nici Edward ....amândoi veți scăpa teferi . Dar. ..
-......
-Aaa...ăsta I tot.
-Ajuta mă te rog sa pregătesc haine pt ...
-Desigur . Uite geanta cu flori
-Punem....ăsta ....Blugii. ....
-Bella. Ai grija ...nu uita de Edward. O ora întârziată va strica totul. Alege cuvintele potrivite . Sa I spui și despre viziune. Dar nu detaliat.
-Cum poate o ora sa....
-În acea ora , vei adormi pe canapea . Când te vei trezi , el e plecat deja la lupta.
-Lupta când e ?!
-Peste 2 zile. Adică azi , mâine , și ..poimâine la ora 13:51 vin vârcolacii.
-Și de ce pleca la noapte?
- La pregătire. Nu se mai întoarce niciodată acasă dacă nu I vei spune sa rămână.
-Alice. ...mi e frica .....
-Draga mea ...Edward e cu tine.
-De Edward a plecat acum ?
-Nu vorbește cu mine pana la lupta. El nu trebuie sa știe ce gândesc .
-Sunt gata. Mă duci tu cu mașina ?
-Da. Bella.
Am coborât și am urcat în mașină ei . Drumul a fost tăcut. Amândouă nu am vorbit deloc.
- Te rog. ...fa ce trebuie. Altfel, amândoi veți suferi.
-Alice. ...orice ar fi, Ești sora mea.
-Ai grija Bella. Pa ! Eu am coborât din mașină. Îmi suna telefonul în fata casei. Mă îndepărtez puțin de ușă și răspund .
-Alo ...
-Sunt Rose. Am rezolvat actele . Alex ...e al meu și al lui Emmet.
-Ok. ...Va lupta ?
-Da . E pregătit. Nou născuții sunt mai puternici decât un vampir de 100 ani . Alex e mai puternic ca Emmet. Am testat ăsta azi . Mi am amintit ca trebuia sa I zic lui Edward de ....Dacă nu. .
-Scuze pa ! Am închis telefonul și am bătut la ușă . Mi a deschis.
-Buna Bella
-Edward. ...Am ceva sa ți zic URGENT!
-Intra ....da ți geaca jos.
Intram amândoi în living . El se așează jos . Eu am rămas în picioare.
-Edward. Nu ..ramai cu mine. Te rog .
-De ce ?
-Alice a văzut .....Dacă tu pleci la lupta, tu mori ....iar dacă tu mori ...eu mă voi sinucide. Te rog. Nu vreau sa suferim . Te rog
-Bella. ...
-Te rog. ...nu mă lasă singura pe lunea ăsta! Fără tine ...nu am pe nimeni . Nici pe mama , nici pe tata, mătușa Ly. ..e plecata. Și eu ?! Nu mai am niciun rost pe lume ?! Pentru ce sa trăiesc? ! Te rog. ...esti jumătatea mea.
-Bella . Se ridica . Mă pierdeam în ochii lui aurii. Parcă erau miere. ..miere care curgea și era dulce.
- Când te am lângă mine , îmi bate din nou inima. Mă simt renăscut. Mana mea firava atingea pieptul lui pana la inima. Parcă o mica ,o minuscula particica bătea. ( ca în poza )
-Ramai cu mine ...te rog
-Rămân ....TE iubesc
- Și eu. L am luat în brațe. .ca într o îmbrățișare . M am ridicat pe vârfuri și l am sărutat pe frunte.
-Ce vrei sa mănânci ?
-Orice. Nu am mancat nimic de dimineață .
-Vrei carne de pui cu sos de usturoi ?
-Da. ....
El pleacă la bucătărie, iar eu rămân în living. Mă uitam atent la vasta lui biblioteca. Avea cărți tipărite în ani 1900 . Carslie le a adus aici.
Oare se va termina cu bine?
Oare va păți Edward ceva ?
Dacă se va termina rău?
M a așez pe canapea. Îmi pun capul pe genunchi. Aveam capul plin cu întrebări . Am început sa plâng .
Lacrimile se scurgeau pe bluza mea maro și blugii verzi. Vine Edward îngrijorat
-Bella. ..esti bine ?
-Nu ...Dacă tu. ....Dacă tu .....tu vei păți ceva ?! Eu ce fac ?! Dacă eu ....tu ....Edward.
-Gata. ...totul va fi bine scumpo. Se va termina cu bine.
Flashback
Edward era la bucătărie . Primește un mesaj de la Alice :
Totul se va termina cu bine dacă ramai cu Bella. Sam ( are puterea de a ști ce gândești când te atinge pe obraz. ) . Ii voi arata lui Sam ce se va întâmpla dacă ne vom lupta. Totul se termina cu bine . Crede mă !
Alice CullenEndflashback
-Edward. ....Dacă voi muri trăiește ți eternitatea cu o alta fata. Te rog. Respecta mi dorința.
-Bella. Nimeni nu va fi rănit.
-Mi e somn .....
-Hai la nani. ...
-Dar....mai întâi. ....și m am ridicat cât de tare am putut pe vârfuri și l am sărutat pe fruntea lui fina și neteda .
M a luat in brațe ca pe o mireasa. A urcat cu viteza sa pe scări . Am ajuns în marele și luxosul dormitor .
M a lăsat jos.
-Mi am uitat geanta jos. Am șoptit eu. El e dispărut. A revenit cu geanta mea .
Al luat geanta cu mine și m am dus la baie. M am schimbat în pijamele și m am spălat pe dinți.
De fapt. ..nu erau pijamale : doar un tricou gri și o pereche de pantaloni trei sferturi mov.
M a pun în pat .
-Edward. ...ce
-Ce .....
-Dacă cineva pățește ceva.......fa tot posibilul ca Alex sa nu ajungă la Ly. Nu trebuie sa știe de. ...
-Bella ....totul se va termina cu bine. Emmet și Rose și Alex se muta în Germania .
-Da. ....noapte buna
-Somn dulce. Îmi șoptite el suav.
A închis lumina, apoi a venit lângă mine. M am așezat cu capul pe pieptul lui . Oricât de rece ar fi .. îmi topea inima numai prin prezenta sa.
CITEȘTI
Twilight - Un alt început
Fiksi PenggemarEu voi face un alt început Twilight. Va fi diferit de cel original . Dacă îmi dați VOT , va dau înapoi. Dacă mă urmăriți, va urmăresc și eu. Pupici Fani Twilight! :*