7

4.7K 161 1
                                    

selesai bersarapan fina membantu ibu mertua nya membersihkan meja dan membasuh pinggan mangkuk, sememang nya di rumah itu ade pembantu tetapi fina tidak biasa untuk menyusahkan orang lain kerana ibu bapa fina sudah mendidik fina dari kecil lagi lepas makan basuh pinggan makan bersihkan meja makan jadi fina sudah terbiasa walaupun ditegar oleh bonda fina tetap mahu membersihkan ruang makan rumah agam itu . dia tidak mahu di label menantu pemalas or kekwat kerana itu bukan la dirinya yg sebenar .

selesai membersihkan ruang makan fina terus naik ke bilik dan baring untuk melega sakit pinggang dek kerana period pain yg dia alami yela baru hari ke-2 , fina terasa akan sentuhan di tepi telinganya dan fina seakan terkejut dgn sentuhan itu fina curi curi pandang siapakah gerangan tangan tersebut alangkah terkejut nya dia apabila ammar yg sedang menyentuh nya dgn penuh goda , fina tak tahu nak buat apa nak gerak pinggang sakit , buat buat tido nanti dia yang tak selamat erm ok fina rilex berdehem buat buat sakit .
" ehem aduhh..." sedar la ammar oi aku tak ready lagi la nak buat semua eish dia ni aku tumbuk jugak kang .

ammar seperti terkejut dengan mendengar deheman fina dia seperti baru keluar dari alam yg lain dan kembali ke alam nyata. ya allah apa aku dah buat ni mesti dia ingat aku pervert ammar kenapa kau mcm ni ? bisik hati ammar selepas sedar dia telah kembali ke alam nyata
" ha fina sorry abang takde niat nak buat mcm tu sorry again sayang "

" abang tolong jgn ambil kesempatan ke atas saya , saya tak ready lagi "

" sorry fina that was accidently happen and i promise it wont happen again untill i have your permision sayang "

" abang boleh tolong fina tak ? "

" yes anything for you sayang " .

" abang ade minyak cap kapak tak ? "

" minyak cap kapak ? erm ada rasanya kejap eh abang check tapi kenapa fina nak minyak angin tu ? fina sakit ke ? "
" haah pinggang fina ni sakit sangat , tak boleh nak gerak ni ha "

ammar terus berlalu mencari minyak cap kapak dan membawa segelas air suam untuk fina. ammar tak tahu pun pasal air suam ni boleh melega kan sakit pinggang klw period pain dia ambil air ini pun sebab bonda yg menyuruh dia bawa ke atas untuk fina ammar bertembung dgn bonda masa mahu mengambil ubat untuk fina yelah ammar tak pernah suka dgn minyak cap kapak ni tetiba dia bawa nak buat apa pulak kan ? hahah kan dah kena soal siasat dgn bonda

" sayang ni ubat meh abang tolong sapu and urutkan "

" eh takpe saya boleh buat sendiri "

" sayang .. " mendatar sahaja suara ammar dan membuat cat eye tu conel gila fina pun menggalah dan membenarkan ammar mengurut pinggang dia .

" sayang nah minum air ni bonda ckp elok untuk buang angin time period pain macam ni "

" yes saya memang tengah dahaga gila ni thanks ammar but i need more water please "

" hahaha comel nya dia ni geram tengok okok sayang baring ok saya ambil kan air suam lagi "

read and vote ya korang sorry kalau ade typo dlm cerita ni jgn lupa comment sekali saya nak tahu juga apa yg korang rasa boleh saya kurangkan atau tambah lagi dlm cerita ni

p/s : sorry sgt sebab lama tak update idea takde guys hehehe

Encik Tengku "Saya Sayang Awak"Where stories live. Discover now