(Fina Pov )
lepas darab bahagi tambah tolak pejam celik dah 2 tahun aku kahwin dgn anak tengku ni , alhamdulillah aku bahagia sepanjang 2 tahun melayari bahtera perkahwinan ni walaupun kena paksa dgn ayah dulu , tapi 2 tahun takkan bahagia selamanya kan ? hidup mesti ade turun naik betul tak ? bukan kahwin la kalau tak kelahi sekali sakala tu .
"Abang !!! " haih mana encik tengku i ni tak muncul muncul pulak dah nak terkeluar anak tekak ni duk menjerit .
" ye , sayang nak apa eish kacau je la dia ni orang nak main game pun tak senang " aku perati je setiap langkah berat dia turun tangga sebab tak nak pause game zombie war 2 dia tu haih nasib fina oi dapat laki mcm budak budak .
" ha kenapa tu membebel bebel sambil turun tangga tu ? abang pilih saya ke game tu penting " idea jahat dah muncul . haih fina fina .
" game . " wah wah bagi betis nak peha sabar kau encik tengku *evil laugh*
" ok " aku berpaling ke arah peti ais silver kegemaranku , sambil mengambil sebungkus rainbow ice cream wah fav nih dari kecik .
(Tengku Ammar Pov )
" sayang !!!" mana pulak si chubby ni ? dekat bilik takde , dekat dapur takde , dekat luar takde , tu la rumah besar gedabak duduk 2 orang je pun .
" ye nak apa ? " astafirullah nasib otot jantung aku tak kejang kalau tak alamatnya kenduri tahlil la rumah ni malam ni .
" nampak PSP abang ? " muka tak tenang barang fav tu klw hilang mahu tak gila aku jadi nya .
" tak " amboi terus naik balik bilik tv dia nak kena si chubby ni haih sabar ammar oi dugaan ni psp tu mesti selamat punya heh . aku menyelak daun pintu bilik tv fina memang penuh dgn movie ni la hobi dia bila takde assigment nak buat .
" sayang mana psp abang ? " diam takde jawapan ok try tanya lagi " sayang mana psp abang ? " diam lagi ohhh nak ajak main game yer .
aku mengulus lembut belakang leher nya aku dekat kan muka aku ke leher nya kasi dia blushing , sekarang mata aku bertentang dengan mata nya aku dekat kan muka aku dgn bibir dia aku tahu muka nya sudah menganjak kebelakang sikit .
" saya tak tahu la , dah jgn la kacau saya tengok k drama ni " cara dia jawab yes kantoi sayang tipu abang .
" sayang please dont lie to me , i smell somthing fishy here dear , give back my game or else " aku menoleh ke arah tv menunjuk kan aku akan delete semua k dramanya .
" ish yela dekat tingkat bawah pergi la cari sendiri asyik dia je menang tak adil betul life ni " masam mencuka muka dia aww sweet nya aku terus mencium bibir nya , whut guys dah halal takpe ok . dan segara turun ke bawah mendapat kan psp kesayangan ku , aku berlalu keatas kembali ke bilik tv si fina lepak dgn isteri huu rasa mcm pengantin baru .
" sayang kita dah 2 tahun kawin kan ? " bangkit kan topic
" haah kenapa bang ? " dasar isteri aku blur lagi ni okok explain .
" sayang tak rasa nak ade anak ke ? anak ni penyeri rumahtangga tau . aku perhati dia sudah berhenti mengunyah keropok lays pack besar yg dia beli haritu dekat tesco dan menoleh ke arah aku .
" abang you tell me who the hell women on earth dont want to feel the movement in their womb ? carry their on child ? feel the pain of giving birth a human ? kita dah cuba kan tapi takde rezeki lagi abang sabar yer kita berdoa dekat allah pastu dia akan menunaikan hajat kita ni cuma lambat atau cepat rezeki ni akan tiba ok ? " alah kesian isteri aku sayu aku mendengar kata kata dia tak tahu sape ajar sampai deep mcm tu keluar dari mulut dia .
" betul tu tapi sayang tak nak cuba lagi ke ? " mood nasty dah on teruk betul aku ni pantang ade peluang .
" abang sayang tak boleh la , like this if sayang tak pregnant 3 bulan dari sekarang sayang benarkan abang kawin lain , sayang tak suka seksa abang tau , saya sayang abang sangat kalau boleh tak nak tengok abang sedih " ya allah baik nya jodoh yg kau berikan kepada aku ni .
" kawin lain ? tak nak abang , abang sayang sayang tau abang tak nak madu kan sayang , plus abang tak nak tengok sayang sedih takpe sayang kita cuba ye "
hai guys ok tak ? hasil jumaat petang petang mcm ni hahaah ok nak tak kita buat sesi kenal author and readers ? yela author nak jugak kenal pembaca setia " Encik Tengku Saya Sayang Awak " ni . jangan lupa vote & komen biodata korang boleh borak dgn author malam ni , *peace*
YOU ARE READING
Encik Tengku "Saya Sayang Awak"
Romanceperasaan yg mula tercipta apabila kali pertama bertentang mata jatuh ke hati segalanya bermula disini...