Biz Anna ile öp-........ -Hans-

319 32 8
                                    

16. BÖLÜM
A"Hans!!!!! Hödük!!!! Ne yapıyorsun!!?😡 Ne yaptığını sanıyorsun??!!!😡"
Ha"Ne mi yaptığımı sanıyorum? Anna! Ben seni çok seviyorum diyorum!! Artık dayanamadım!!! O güzel tatlı yüzün,gözlerin,kızıl saçların ve o masum bakışların beni çok tuhaf yapıyor! Beni çok etkiliyorsun! Kendine çekiyorsun!"
A"Söyle Hans!!! Ben seni kendimden uzaklaştırmak için ne yapabilirim!!!!?"
Ha"Söylüyorum! Hiç bir şey yapamazsın! Ben seni her halinle,her nasılsan severim!"
A"Bak! Hans ben Kristoff ile evleneceğim! Onu seviyorum! Seni değil! Sana güvenmek isterim! O zaman en azından arkadaş olabilirdik ama sana güvenemiyorum!"
Ha"Ben seninle arkadaş olmak değil! Sevgili olmak istiyorum hatta evlenmek istiyorum!"
A"Sen laftan anlamıyor musun Hans? Sen benim güvenimi kaybettin!"
Ha"Anna!! Ne demek istediğini anlamak istemiyorum!!! Ben seni seviyorum!! Ve senden asla vazgeçmeyeceğim! "
A"Peki! Sen kaybedersin!! Bu arada aşk iksiriymiş filan içirmeye kalkışmayacaksın!!!! "
HANS İÇ SES
Nereden bildi? Ben de tam aşk iksiri içirebilirim diye düşünüyordum! O zaman bunu denemek yok!

Ha"Tabi ki aşk iksiri içirmem! Nereden çıkardın? Bn asla öyle bir şey düşünmem(!)"
A"Düşündün değil mi? Konuşma tarzından anlaşılıyor"
Ha"......."
A"Yani iksir içirirsen içir!! Gerçek aşk olmuyor ki!!........Umarım bir daha görüşmeyiz Hans!"
(Anna giderken birden Hans yine onu kendine doğru çeker)
Ha"Haydi ama sen beni sevmiyor musun Anna?"
A"Bir insan tekrar ayni insana yeniden aşık olmaz! Olursa onu zaten hâlâ seviyordur ama bir şey olmuştur ayrılmışlardır"
Ha"Sen beni hâlâ seviyor musun?"
A"Hayır! Bana yalan söyleyen kişileri sevmem!!"
Ha"Ama bak! Sen bir insan tekrar aynı insana aşık olmaz dedin ben artık başka bir insanım! İyi biriyim!"
A"Sana inanmıyorum!! Bay bay!!"
(Anna saraya gider)

K"Geldin mi? Neredeydin?"
A"Geldim...Dediğim gibi kurabiye almaya gittim(!)"
E"Anna?"
A"Efendim Elsa?"
E"Peki ya kurabiye nerede?"
A".....😟Şeyy...Kurabiye almaya gittim ama hiç bir yerde kurabiye yok(!) bir türlü bulamadım..."
E"Anladım...Boş ver...Sen gel otur...Evde zaten kurabiye varmış...Ben de seni arayacaktım"
A"Kurabiye olduğunu görmemişim(!)...Neyse nelerden konuştunuz.?.."
J"Hiiç..Öyle saçma sapan şeylerden-......"
A"Peki öyleyse..."
J"Dermişim😄"
H"Sizin düğün gününüz hakkında konuştuk..."
A"Ayy!! Evet! Çok heyecanlıyım...Çok az kaldı sadece 28 gün 15saat 10 dakika ve 55 saniye..."
K"Sen dakikaları,saniyeleri filan mı sayıyorsun?"
A"Evet....Çok tuhafım değil mi?"
K"Hayır! Çünkü ben de sayıyorum.😄 Bu arada 10 dakika değil 8 dakika 55 saniye"
A"Teşekkür ederim..."
E"Siz ne şirin ve tatlı bir çift oldunuz..."
A"😊"
K"😊 Olacağız..."
E"Bence oldunuz bile..."
A"Bence de..."
K"☺️O zaman bence de...."
R"Tamam...Kristoff! Sana bir haberim var!"
K"Bana mı?"
R"Evet sana..."
K"Nedir o haber?"
R"Sınavdan geçtin!"
K"Yaşasıın!! Teşekkür ederim Prenses Rapunzel..."
A"Ne demek oluyor ki bu?"
K"Anlamadın mı? Prenses Rapunzel beni sana uygun bir eş olarak gördüğünü söylüyor!"
A"Ha? Haaaa....Anladım.."
Eu"Rapunzel işte..."
R"😄😄Ben işte..."
(Birden kapı çalar)
E"Bu sarayın kapısını kaldıracağım artık! Sürekli çalıyor! Kaldırayım da herkes girsin bari! Neyse...Otomatik kapı da olur"
(Elsa kapıya bakar)
E"Ne istemiştiniz?"
X"Kristoff burada mı?"
E"Evet...Neden? Arkadaşı mısın?"
X"Neden? Yani...Hayır!-...Yok! Evet diyecektim yani öyle dememi istemiş..Kısacası Evet(!)"
E"Kim demeni istemiş?"
X"Şeyy...Ben(!)"
E"Tamam...(Elsa Kristoff'a seslenir)
(Elsa gider,Kristoff gelir)
K"Efendim?"
X"Benim işim burada bitti...Paramı alayım..."
(Birden Hans ortaya çıkar ve adama para verir)(Artık parayı nereden buldu bilemiyoruz..)
(İsimsiz kişi gider)
K"HANS!!!?"
Ha"Naber Kristoff?"
K"Git buradan!"
Ha"Sen gel kapıyı kapat da Anna beni görmesin!"
(Kristoff yapar)
K"Senin meselen benle galiba..."
Ha"Galiba mı?...Tabi ki benim meselem senle..."
K"Ne oldu?"
Ha"Seni uyarmak istedim!"
K"Gizemli gizemli konuşma!!! Ne konuda?"
Ha"Anna konusunda! Anna benim olacak "
K"Gülmekten gözlerim yaşardı!(!)....Sen ne diyorsun Oğlum!!😤"
Ha"Diyorum ki biz Anna ile öpüştük!!"

Sıcacık Kar Taneleri(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin