Umarım güzel,sizlere layık bir bölüm yazabilmişimdir...
41. BÖLÜM
-6 Ay Sonra-
*Bebek ağlama sesi*
Eu"Ya benden ne istiyorsun be Bebek!? Benden ne istiyorsun?!"
(Eugene Rita'yı Eline Almış,Yukarı kaldırmış,Kendiyle göz göze getirmiş,hesap sorarcasına masum bebeğe bakıyordur)
M"Hey hey! Ne yapıyorsun? Bebeğin sana cevap vermesini mi bekliyorsun acaba?"
(Eugene biri tarafından dürtülmüşçesine kafasını sallar ve Rita'yı kucağında sallamaya başlar)
Eu"İyice delirdim."
M"E baba oldun baba! Kolay değil!"
(Eugene Rita'ya bakar)
Eu"O küçük ağızdan niye bu kadar bağırma çıkıyor,Minnacık boğazına yazık değil mi? Ağlama artık! Baba burada.Ben seni çok seviyorum."
M"Yalnız sustu senin minik :)"
Eu"En sonunda :)"
M"İstersen ben bakayım biraz.Sen de uykusuz kaldın kaç gün.Ver,uyutayım."
Eu"Cidden yapar mısın?"
M"Tabi ki :)"
Eu"Gerçekten çok teşekkürler Merida.Bu iyiliğini-....."
M"Asla unutmayacaksın falan filan.Lafı mı olur? Git,dinlen"
(Eugene Gülümser ve Rita'nın odasından çıkar.)
********
'insan bazen şaşırıyor.Ben bu hale nasıl geldim diyor kendince.Hayatını sorgulamak denilen şeyi saçma bulurdum ama şu an tam olarak onu yapıyorum.Neler oldu anlamadık bile...Azaldık.....Ölümsüz sanılacak kişiler öldü! Gittiler! Dostlarımız,Sevdiklerimiz!....Yanında küçük hediyeler bırakarak gitti.Asla unutulmayacak o hediyeler.'
(Elsa Kalemi bırakır ve Yüzüğüne bakar)
E"Seni özledim Jackson....."
(Elsa Yüzüğüne küçük bir öpücük kondurur)
(Anna gülümseyerek Elsa'nın yanına gider)
A"Yine mi yazıyorsun? Kraliçenin yanı sıra yazar olmaya mı karar verdiniz acaba?"
E"İyi geliyor.Bu içinde olduğumuz durumu zorla da olsa kavrayabilmeme yarıyor."
(Anna'nın yüzündeki gülümseme silinir)
A"Hani bir daha bu konuyu açmayacaktık."
E"Yüzleşmeliyiz Anna.Artık anlamalıyız.Jack öldü! Rapunzel Öldü! Bebeğin-....."
A"Kes sesini Elsa! Biliyorum! Zor şeyler atlatıyoruz.Ama kimse ölmedi tamam mı?! Öldü olarak görme! Kalbimizdeler onlar!"
(Anna'nın gözleri dolar)
E"B-Bak ben seni üzmek istememiştim."
A"Biliyorum.Sorun değil."
E"Üzgünüm"
A"Sorun değil dedim.Sana iyi yazmalar...."
(Anna odadan çıkar)
*******
H"Yaz geldi.Karlı günler geride kaldı....Tatile çıkalım mı hep beraber? Kafamız falan dağılır."
K"Bu halde mi Hiccup?"
H"Şey ben biraz bu ortamdan,Bu hüzün ortamlarından çıkar,Kafa dağıtırız diye söylemiştim."
K"Anlıyorum.İyi fikir ama Olacak gibi değil.Bunca olaydan sonra,kutlar gibi tatile çıkmak-....Kulağa tuhaf geliyor"
H"Haklısın.Saçmaladım işte"
(Kristoff tepkisiz tepkisiz duvara bakar ve sonra birden elleriyle yüzünü kapatır)
H"İyi misin?"
K"Değilim."
(Kristoff ellerini çeker.Gözleri kızarmıştır.)
K"B-Ben anlayamıyorum Hiccup! Dayanamıyorum hiçbir şey olmamış gibi davranmaya! O pislik buraya gelmeseydi Jack ölmeyecekti,Rapunzel kaçırılmayacaktı,büyük ihtimalle o da öldü, ve ayrıca bu durumlardan etkilenip bebeğini düşürecek bir hamile olmayacaktı.Ama o şeref-....."
H"Dur dur! Kötü şeyler söylemeyelim,Kötü şeyler olmasın değil mi? Hani bizim kural buydu? Hatta bu kuralı senin çok sevdiğin biri koymuştu."
K"Anna'nın koyduğu bu kuralı uygulamak çok zor.Her neyse-.....Sonuç olarak Ann gitti! Bizim Tatlı Kızımız gitti Hiccup! Ben bu olaydan haftalar geçmesine rağmen etkileniyorum!"
H"Tabi ki etkileneceksin oğlum! Herkes etkilendi! Bir sürü olaydan!Hem ne biliyorsun başka bir çocuğunuz olmayacağını? Olamaz mı? Olur!"
(Anna ayakta,yaşlı gözlerle onlara bakıyordur)
(Hiccup Anna'yı görür)
H"Anna? Sen burada mıydın?"
(Kristoff eğik başını kaldırır ve Anna'ya bakar)
K"Duydun mu?"
(Der 'duymamasını uman' bir ses tonuyla)
(Anna başını olumlu anlamda sallar ve koşarak Kristoff'un yanına gelir.Birbrilerine sımsıkı sarılırlar,bir yandan da ağlıyorlardır)
K"Çok özür dilerim! Çok-....."
A"Sen bir şey yapmadın Şapşal! Bu senin suçun değil! Olacağı varmış!"
K"Hayır! Bu-....."
A"Bu kimsenin suçu değil Kristoff...Bu benim bünyemin dayanıklılığıyla ilgiliydi! Tamam mı?!"
K"...."
A"Tamam mı?! Kimsenin suçu değil..."
K"T-Tamam..."
(Elsa da yanlarına gelir)
E"Kimsenin mi? Hiç de bile! Her şey Kara'nın suçu tamam mı?! O buraya geldi! Hans'ı kendi safına çekti! Jack'in ve Rapunzel'in katili oldu!!!!! HER KÖTÜLÜĞÜ KARA YAPTI!!!!!"(son cümleyi bağırarak söyler)
(Diğer odada Rita'nın ağlama sesi gelir)
(Anna ayağa kalkar)
A"Yeter ya! Bu kadar olumsuz konuşmak olmuyor! Daha kötü oluyoruz! Toparlanın! Yıkılmış gibi davranmayın! Hayatımız mı bitti bizim ha?!"
"..........."
A"CEVAP VERİN BANA!"
E"Anna! Özür dileriz ama biz olaya senin kadar pozitif yaklaşamıyoruz-......"
A"Sanki çok mutluymuş gibi davranmak çok mu kolay!? Size böyle davranın demiyorum! Sadece en azından kendinizi hayat bitmiş gibi çökertmeyin diyorum! Dünya dönüyor! Hayat devam ediyor!"
".........."
E"Ama Jack benim hayatımdı"
A".....Hâlâ öyle olabilir.Tek fark yaşadığı yer.Beyninde,Kalbinde yaşayabilir mesela! Onu hepten öldürmediysen tabi!"
(Elsa hafif Gülümser)
E"Asla"
(Der kısık bir sesle)
(Elsa boğazını temizler ve düşük duran omuzlarını dikleştirir.)
E"Sen haklısın.Belki hafif sarsıldık ama hâlâ hayattayız! Yıkılmadık! Yıkılmayacağız! Bence savaşa başlayalım!"
H"Savaş mı?"
E"Aynen! Kara'ya karşı!"
A"Yok artık Elsa-......"
E"İtiraz istemiyorum! Kim benimle!?"
A"Elsa-......"
E"Kim benimle dedim."
A"Saçmalama-......"
K"Ben seninleyim!"
(Anna şaşkınca Kristoff'a bakar)
H"Ben de!"
(Merida ve Eugene Kapıdan onlara gözleri dolu bir şekilde bakıyordur.)
M"Ben de."
Eu"Ben de seninleyim! Tabi Rita da :)"
(Elsa Anna'ya bakar)
A"(gözlerini devirir) Saçmalık! Daha da dert mi istiyorsunuz siz?!"
E"İstemediğimiz için zaten! Kara bizim peşimizi bırakmayacak Anna! Planı teker teker bizi ortadan kaldırmak! Bize bir şey olmasını istemiyorsun değil mi?"
A"Tabi ki hayır ama yine -....."
E"Öyleyse hiçbir şey yapmadan bekleyip Kara'nın bizi daha da beter etmesini mi izleyeceksin?!"
A"Tabi ki hayır ama-..."
E"Kara amacına ulaşsın mı istiyorsun?!"
A"Hayır!-....."
E"E yani?"
A"Sizinleyim."~
Yeni sezon ilk bölüm,wohoooo!
Umarım beğenmişsinizdir.Bu arada evet,kitabın adı ve kapağı değişti...
...
'Sıcacık Kar Taneleri'
...❤️
Umarım bu başlangıcı sevmişsinizdir.
Beni özlemeyi unutmayıııııın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcacık Kar Taneleri(ASKIDA)
FanfictionJelsa Aşkı,Kristanna aşkı..Araya giren bazıları..Rüyaların gerçek olduğu Zaman ❤️❄️❤️❄️